تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 53160
سيد ابراهيم امين السيد

مقاومت عامل پیروزی انقلاب ها و رفع ترس ملت ها

تنا بيروت
مردم سوریه ارزش رسیدن به اصلاح را دارند و این همان کاری است
مقاومت  عامل پیروزی انقلاب ها و رفع ترس ملت ها


رییس دفتر سیاسی "حزب الله" سید ابراهیم امین السید "ایستادگی ایالات متحده ی آمریکا در کنار جنبش ملت ها، همزمان با زیر خدمت قرار دادن رژیم های ستمگر منطقه در کنار خود" غیر مألوف خواند و ملت را به "هوشیاری و عدم راندگی پشت وسوسه ها و تدخلات آمریکائی دعوت کرد که غیر از حمایت مصالح خود و اسراییل خواهان چیزی نیستند". 

ایشان در دومین سالگرد درگذشت بنیانگذار "جبهه عمل اسلامی" د.فتحی یکن، شایستگی ها، رابطه با مقاومت و نقش فعالش در حمایت ازآن را ستایش گفت. سپس درباره ی انقلاب های منطقه ای سخنی داشت که در آن "پیروزی مقاومت اسلامی لبنان را سرچشمه ی این انقلاب ها و رفع ترس ملت ها دانست تا بتوانند در مقابل رژيم ديکتاتور و استبدادی بایستند". 

وی همچنین پیرامون وضع سوریه گفت: "مردم سوریه ارزش رسیدن به اصلاح را دارند و این همان کاری است که زمامداران سوریه و در رأس آنها بشار اسد برای مردمی که طی سی سال در مقابله با پروژه ی آمریکایی و اسراییلی در کنارش بودند انجام می دهد". 

وی اشاره کرد "تدخل آمریکایی در امور داخلی سوریه همان خنثی کردن اصلاح طلبی است" و تاکید کرد "خروج سوریه از محنت خود با هوشیاری رهبران و مردمش میسر می شود".

https://taghribnews.com/vdce7z8n.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی