تاریخ انتشار۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 163809
هادی شوشتری:

رژیم صهیونیستی در پی اختلاف افکنی در بین فرق و مذاهب اسلامی است تا مسلمانان از مسئله فلسطین غافل شوند

تنا- اختصاصی
نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری راه پیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به پیشنهاد حضرت امام(ره) بوده با این هدف که در روز مشخصی توجه جهان اسلام به مهمترین مسئله جهان اسلام یعنی فلسطین معطوف شود.
رژیم صهیونیستی در پی اختلاف افکنی در بین فرق و مذاهب اسلامی است تا مسلمانان از مسئله فلسطین غافل شوند
هادی شوشتری در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) با بیان این نکته که همه ساله در کشورهای مختلف اعم از اسلامی و غیر اسلامی که مسلمانان در آنجا مقیم هستند، شاهد برگزاری راه پیمایی روز قدس هستیم، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به روزهایی که در آنها به سر می بریم و وضعیتی که در غزه حاکم است، برپایی راه پیمایی روز قدس از اولویت بالایی برخوردار است و باید هرچه باشکوه تر از سال های قبل برگزار گردد تا توجه جهان اسلام و افکار عمومی دنیا، سیاستمداران کشورهای غربی، سازمان های بین المللی و کانون های مدعی حقوق بشر به کشتار مسلمانان نوار غزه جلب شود.

وی تصریح کرد: ما اولویت اول خودمان را فراموش کرده ایم. درگیری های مختلف در سوریه، مصر، لبنان و اخیرا هم مسئله داعش و مشکلاتی که کشورهای اسلامی دارند، تمرکز آنها را از مسئله اصلی به مسائل فرعی معطوف می کند. یکی از تکنیک ها و تاکتیک های رژیم اسرائیل این است که اختلافات را در بین گرایش ها و فرق مختلف اسلامی ایجاد می کند تا توجه و تمرکز مسلمانان را منحرف نموده و معطوف به مسائل داخلی شان کند تا از مسئله فلسطین غافل شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر و در سکوت مجامع بین المللی، در مقابل عدم تحرک کشورهای اسلامی، تنها کشوری است که داعیه دفاع از مردم مظلوم فلسطین را دارد و از آنجا که معتقدیم ایران مهمترین کشور تأثیرگذار در جهان اسلام و در منطقه است، چنین انتظاری هم از آن می رود که با توجه به دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به مسئله فلسطین توجه و عنایت جدی داشته باشد.
https://taghribnews.com/vdce7x8zojh8pvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی