تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۹:۱۲
کد مطلب : 73500
روحانی اهل سنت بجنورد:

امام حسین (ع) اسوه کامل بشریت است

تنا- اختصاصی
روحانی اهل سنت بجنورد گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان اسوه کامل بشریت از تمام کمالات انسانی برخوردار بود.
امام حسین (ع) اسوه کامل بشریت است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" آخوند داوری" روحانی اهل سنت بجنورد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب اظهارداشت: آن بزرگوار وارث تمام خوبیهای انبیاء، اولیاء و صلحا بود و پیروان خود را نیز به فضائل اخلاقی ترغیب و تشویق می کرد.

آخوند داوری تصریح کرد: قیام و اهداف والای امام حسین(ع) در برابر دشمنان درس بزرگی برای همه مسلمانان است كه می توانند آن را سرمشق و الگوی مناسب در نظر گرفته و با معرفت و بصیرت مضاعف به دنبال پیروی صحیح و دقیق آنها باشند.

وی همچنین پیرامون وحدت مسلمین جهان افزود: تنها راه نجات دنیای اسلام از حربه‌های استكباری دشمنان دین اسلام تمسک به قرآن و عترت رسول اعظم (ص) است.

روحانی اهل سنت بجنورد با اشاره به اینکه مسلمانان باید گفتار، کردار، رفتار و سیره پیامبر اسلام (ص)را سرلوحه زندگی‌شان قرار دهند، اضافه کرد: مسلمانان باید با حرکت در مسیر حق و تمسک به قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص)زندگی سعادتمندانه ای را برای دنیا و آخرت خود رقم بزنند.

وی بیان داشت: ضروری است علمای شیعه و سنی با تشریح اصل دین و اطلاع رسانی در زمینه عوامل مخرب وحدت، توجه به مشترکات دینی را بین مسلمانان بویژه قشر جوان نهادینه و مسیر را برای تحکیم وحدت آنان هموار کنند.

آخوند داوری تصریح کرد: وحدت آثار و برکات زیادی از جمله موفقیت، توسعه و امنیت و آرامش را در جامعه دارد و احیای ارزش‌ها و نابودی هنجارها و ضد ارزش‌ها نیز تنها با وحدت و اجرای عدالت ممکن است.
https://taghribnews.com/vdce7n8f.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی