تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 54032

سوئیس و رشد نژادپرستی در سال 2010

بنا بر گزارشی که دوشنبه 20 ژوئن توسط کمیسیون فدرال ضد نژاد پرستی و مجمع حقوق بشر منتشر گردید، اعمال نژادپرستانه در سال 2010 نیز با افزایش روبرو بوده، اما در قیاس با سال های گذشته از رشد کمتری برخوردار بوده است.
سوئیس و رشد نژادپرستی در سال 2010
خبرگزاری تقریب (تنا):

کمیسیون فدرال ضد نژاد پرستی در این گزارش خاطرنشان می سازد: بیشترین افرادی که از اعمال نژادپرستانه رنج برده اند، افراد رنگین پوست بوده اند. بنا بر این گزارش، موارد سوء استفاده از قدرت با افزایش روبرو بوده است.
به نوشته سفیر نیوز، هفت مرکز مشاوره ای که در تهیه این گزارش مشارکت داشته اند، برای سال ۲۰۱۰ ، تعداد ۱۷۸ مورد از رفتار نژادپرستانه را به ثبت رسانیده اند و حال آنکه این رقم برای سال ۲۰۰۹ بالغ بر ۱۶۲ مورد بوده است. 

از ۱۷۸ مورد به ثبت رسیده، ۲۳ مورد اعمال اسلام ستیزانه بوده است. بیشترین افرادی که هدف اعمال نژادپرستانه قرار گرفته اند، افرادی از آفریقای سیاه (با ۴۲ مورد)، اروپای مرکزی (با ۲۶ مورد) و آفریقای شمالی (با ۲۳ مورد) بوده اند. 

گفتنی است که آمار حقیقی چنین وقایعی در جای جای اروپا بیش از ارقام فوق می باشد و بسیاری از این موارد که در زندگی روزمره به کثرت رخ می دهد، هرگز در هیچ جایی به ثبت نمی رسد.
https://taghribnews.com/vdcdxz0k.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی