تاریخ انتشار۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 82932

مراسم اسلامي مسيحي در حمايت از وحدت در سوريه

تنا
شماري از روحانيون مسلمان و مسيحي در مسجد "اموي" و كليساي "المريميه" دمشق با برگزاري مراسمي تحت عنوان "لائيكها، مسيحيان و مسلمانان براي سوريه" وحدت ميان مردم اين كشور را مورد تاكيد قرار دادند.
مراسم اسلامي مسيحي در حمايت از وحدت در سوريه
شيخ "احمد شيخو" امام جماعت مسجد "الدلبه" دمشق از خداوند متعال خواست سوريه را در برابر توطئه ها مصون داشته و امنيت را در آن برقرار نمايد.
"لوقا الخوري" معاون خليفه گري روم ارتدكس از خداوند متعال خواست نعمت امنيت و ثبات را به سوريه بازگردانده و مسلمانان و مسيحيان در اين كشور مانند گذشته برادر باقي بمانند.
"نزار مباردي" رييس دادگاه روحانيت مسيحي دمشق گفت: توطئه در هم شكسته خواهد شد، صلح به سوريه بازخواهد گشت و روند اصلاحات ادامه خواهد يافت.
شيخ "ناصر المعماري" شيخ عشيره "الساده المعامره" گفت: آنچه ما را دور هم جمع مي كند، آتش توطئه عليه وطن را فروخواهد نشاند لذا توطئه گران بهتر است به راه راست بازگردند.
"لوءي تلاوي" از "گروه فرهيختگان سوريه" و يكي از دست اندركاران مراسم گفت: هدف از اين اقدام، رساندن پيام به توطئه گران عليه امنيت وطن و وحدت است كه مي گويد، وحدت ملي در سوريه ريشه دار بوده و توطئه گران وقتي در زمينه ضربه زدن به وحدت ملي شكست خوردند، به انفجارهاي تروريستي روي آوردند چون گمان مي كردند چنين اقدامي عزم سوري ها را در هم خواهد شكست.
شيخ "سليمان صالح البجاري" بنيانگذار "همايش خانواده سوري" گفت: سوريه با وحدت مردم و اصرارش به همبستگي براي دفاع از وطن در برابر چالش ها قوي باقي خواهد ماند.
"سمر جميل صقر" هماهنگ كننده "تشكل دستان سفيد" (تشكل خيرين) گفت: وحدت ملي، دژي است كه ما را حفظ مي كند، همچنين سوريه كشور برادري، محبت و همياري در برابر دشمنان باقي خواهد ماند.
https://taghribnews.com/vdcdxn0j.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی