تاریخ انتشار۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۹:۰۳
کد مطلب : 89502

برگزاری نهمین نمایشگاه حلال مالزی با حضور ۹ شرکت ایرانی

نهمین نمایشگاه بین المللی حلال مالزی در حالی امروز به کار خود پایان می دهد که ۹ شرکت ایرانی در آن حضور دارند.
برگزاری نهمین نمایشگاه حلال مالزی با حضور ۹ شرکت ایرانی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این نمایشگاه از روز ۱۶ فروردین آغاز شده و امروز ۱۹ فروردین به کار خود پایان می دهد در این نمایشگاه شرکت هایی از کشورهای ایران، ترکیه، تایوان، انگلستان، چین، هند، سنگاپور، برزیل، هلند، کویت، اردن، تایلند، فلسطین، سریلانکا، شیلی، لهستان، مصر، عربستان سعودی، تونس، امارات متحده عربی، استرالیا، پاکستان، اندونزی، کره جنوبی، بلژیک و روسیه حضور دارند.

امسال ایران با حضور ۹ شرکت فعال در زمینه تولید و صادرات انواع ماکارونی، تولید و صادرات انواع خرما و مشتقات آن، تولید و صادرات انواع اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی، تولید و صادرات انواع بیسکویت و ویفر، تولید و صادرات انواع نوشیدنی‌ها و تولید و صادرات انواع فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی حضور فعالی در این نمایشگاه داشتند.

در نهمین نمایشگاه بین المللی محصولات غذایی و خدمات حلال بیش از ۴۰۰ شركت كننده از مالزی و ۲۹ كشور دیگر محصولات و خدمات خود را در بیش از ۵۲۰ غرفه به نمایش درآورند.

بخش های دولتی و خصوصی مالزی به منظور تبدیل شدن به مركز حلال بین المللی در چند روز اخیر ۳ مراسم از جمله هفتمین نشست جهانی حلال و نهمین نمایشگاه بین المللی محصولات غذایی و خدمات حلال را با عنوان "توسعه بازار جهانی حلال" برگزار كردند و این هفته از ماه آوریل را "هفته حلال مالزی در ۲۰۱۲" نام نهاده اند.
https://taghribnews.com/vdcdxk0j.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی