تاریخ انتشار۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 101022
بشاراسد:

تشدید تحریم‌ها ، مواضع سوریه را تغییر نمی دهد

رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه مرز ترکیه به مرز قاچاق سلاح و تروریست به سوریه تبدیل شده، اعلام کرد که تحریم‌ها علیه دمشق هرچقدر هم شدید باشد، موضع سوریه را تغییر نمی‌دهد.
تشدید تحریم‌ها ، مواضع سوریه را تغییر نمی دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب "تنا" ، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگو با روزنامه جمهوریت اعلام کرد که تحریم‌های غرب علیه کشورش موضع دمشق را تغییر نخواهد داد.
بشار اسد در روزهای اخیر در چند مصاحبه اعلام کرده است که برای حل بحران کشورش هیچ راهکار تحمیلی خارجی را نمی‌پذیرد و مردم کشورش باید تصمیم‌گیرنده باشند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه که بخش‌هایی از این مصاحبه را منتشر کرد، بشار اسد در پاسخ به سوالی درباره امکان پایداری سوریه در برابر تحریم تحمیلی سخت بر این کشور، گفت: تا زمانیکه ما بر حق هستیم، تا زمانیکه ما کرامت خود را حفظ می‌کنیم و تا زمانیکه ما به میهن خود وفاداریم، تحریم‌ها هر چقدر هم شدید باشد موضع ما را تغییر نخواهد داد.
اسد افزود: مسئله، مسئله فروش اصول و گرفتن پول یا غذا یا کمک خارجی نیست وگرنه می‌بایست موضع هر کسی را توجیه می‌کردیم... این مسئله از نظر اصولی و اخلاقی بشدت رد شده است.
وی با اشاره به تبادل اقتصادی اجتماعی در مرز ترکیه و سوریه تاکید کرد که این مرزها به مرز قاچاق سلاح و نفوذ دادن تروریست‌ها به سوریه تبدیل شده است. 
لازم به ذكر است روز گذشته کشورهای ضدسوری در نشست «دوستان سوریه» در پاریس بر تشدید تحریم‌ها علیه سوریه تاکید کردند.
https://taghribnews.com/vdcdxf0fxyt0zz6.2a2y.html
مرجع : خبرگزاری ها
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی