>> تفرقه افکنی آل خلیفه بین مخالفان | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 53204

تفرقه افکنی آل خلیفه بین مخالفان

يکي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين با اشاره به توطئه آل خلیفه برای تفرقه افکنی بین مخالفان؛ از جمعيت وفاق اسلامي خواست مذاکره با رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين را رد کند.
تفرقه افکنی آل خلیفه بین مخالفان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،سيد جعفر علوي درباره توطئه آل خليفه براي ايجاد تفرقه در ميان مخالفان هشدار داد و از جمعيت وفاق خواست مذاکره با رژيم حاکم را نپذيرد.

وي اظهار داشت: آل خليفه بايد قبل از اين که کشور به حوادثي مانند يمن و ليبي دچار شود از قدرت کنار برود.

علوي در مصاحبه با شبکه العالم گفت: رژيم حاکم با هدف ایجاد تفرقه ميان مخالفان و محدود کردن نمايندگان مردم  در حال توطئه چینی و ارائه پیشنهاد گفت و گو به  جمعيت الوفاق است.

وي تاکيد کرد که مخالفان مذاکره با رژيم آل خليفه را نمي پذيرند و از جمعيت وفاق اسلامي نيز مي خواهيم مذاکراه را نپذيرد.

علوي با اعلام مخالفت با تعيين ظهراني رييس مجلس بحرين به عنوان رييس کميته برگزاري مذاکرات، اين امر را توهين بزرگ به افرادي دانست که خواستار مذاکره هستند زيرا وي يکي از مهره هاي کليدي رژيم حاکم در مخالفت با مردم وانقلابيون است بنابر اين چنين مساله اي به منزله تخريب روند گفت وگوها است.

وي همچنين اظهار داشت: بيشتر گروه هاي مخالف در بحرين با مذاکره با دولت به طور مطلق مخالف هستند و خواسته اصلي آنها کناره گيري رژيم حاکم است زيرا نمي توان با قاتلان مردم و متجاوزان به حريم ملت مذاکره کرد.

علوي افزود: رژيم آل خليفه به دليل ادامه دستگيري ها و شکنجه دستگير شدگان شايسته حاکميت بر ملت بحرين را ندارد به همين دليل بايد هر چه سريع تر از قدرت کناره گيري کند و کشور را به حوادثي که در يمن و ليبي مي گذرد دچار نکند.

وي تأکيد کرد: ملت بحرين با بقاي شيخ حمد در مسند قدرت مخالف است و همواره در تظاهرات شعار "سرنگون باد شيخ حمد" سرمي دهند به همين دليل رژيم آل خليفه بايد از قدرت کناره گيري کند.

علوي حکم صادره از سوي رژيم بحرين عليه آيات قرمزي شاعر زن بحريني مبني بر يک سال حبس را مسأله دردناکي دانست و اظهار داشت: جرم وي چيزي جز سرودن يک قصيده نبود که در آن از جنايات خليفه بن سلمان و نه پادشاه بحرين سخن گفته بود.

وي افزود: شکنجه قرمزي و ساير زندانيان در زندانهاي آل خليفه بسيار دردآورتر از حکم هاي صادره عليه آنهاست.

https://taghribnews.com/vdcdox0k.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی