تاریخ انتشار۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 73545
دکتر "جیمز بی‌ترینگ" مسئول مؤسسه صلح انگلیس:

خشم مردم از سیاست‌‌های انگلیس، عامل حمله به سفارت این کشور

تنا
مسئول مؤسسه صلح انگلیس سیاست‌های دولت انگلیس را عامل حمله به سفارت این کشور در تهران معرفی کرد.
خشم مردم از سیاست‌‌های انگلیس، عامل حمله به سفارت این کشور
دکتر "جیمز بی‌ترینگ" مسئول مؤسسه صلح انگلیس در نامه‌ای در خصوص واکنش دستگاه دیپلماسی انگلیس به حمله به سفارت این کشور توسط دانشجویان ایرانی به "ویلیام هیگ" نوشت: 

وزارت محترم امور خارجه

موضوع: سفارت انگلیس در تهران

بیانیه شما مبنی بر اینکه تهران اقدام چندانی برای دفاع از سفارت ما انجام نداد، متاسفانه حاوی اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده است:
پلیس تهران با قدرت از سفارتخانه انگلیس محافظت و از گاز اشک‌آور استفاده کرد؛ اما خشم گسترده عمومی از سیاست‌های انگلیس در ایران این اقدامات پلیس را در هم شکست. مردم از تهدید جنگ هسته‌ای اسرائیل نگرانند که شما نیز در اقدامی ناجوانمردانه به نام ما (مردم انگلیس) به آن کمک می‌کنید.

دولت انگلیس باید از اینکه به وسوسه اسرائیل درگیر دسیسه‌چینی علیه سایر کشورها شود، دست بردارد. تهدیدهای اسرائیل علیه ایرانی‌ها مبتنی بر اطلاعات غلط در مورد مقاصد هسته‌ای ایران است و این در حالی است که خود اسرائیل در حال حاضر ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای غیرقانونی دارد. ضمن اینکه هسته ترس‌های اسرائیل را ماهیت پرخاشگرانه این کشور و جنایت‌های آن علیه فلسطینی‌ها، غصب سرزمین‌ها و آبهای آنان، و سرکوب وحشیانه مردم این سرزمین‌های اشغالی، تشکیل می‌دهد. اسرائیل رژیمی غیرقانونی و شیطانی است و از مجازات می‌ترسد.

شما نیز با عدم تعهد به مسائل حقوق بشر و با انجام ندادن اقدامات قانونی از طریق شورای امنیت، برای محکوم کردن رفتارهای مجرمانه اسرائیل، امنیت و آبروی ما و امیدمان برای دستیابی به صلح و عدالت در منطقه خاورمیانه را به باد می‌دهید. لطفا پیش از آنکه به عنوان همدست یک اقدام جنایتکارانه دیگر شناخته شوید، رویه‌تان را تغییر دهید.

ارادتمند شما:
دکتر جیمز بی ترینگ، نویسنده کتاب "صلح با ایران"

https://taghribnews.com/vdcdkk05.yt0so6a22y.html
مرجع : مجمع جهانی صلح
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی