تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 53105

اعزام علمای اهل سنت به سرزمین وحی

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، از اعزام حدود ۵۰۰ نفر از علما، روحانیان، مدیران، مدرسان و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت کشور در قالب چند کاروان به سرزمین وحی خبر داد.
اعزام  علمای اهل سنت به سرزمین وحی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا):
حجت الاسلام والمسلمین "ابوالفضل عامری"، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، در جمع عوامل اجرایی کاروان اهل سنت در گرگان، گفت: تربیت نفوس و تهذیب اخلاق و تقویت پایه هاى تقوا و اخلاص از آثار معنوی حج ابراهیمی است و حج مقبول سبب مى شود تا انسان از گناهانش خارج شود و این گواه روشنى براى تأثیر حج بر پاکى دل و صفاى روح و زدودن آثار گناهان انسان است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان‌های گلستان و گیلان، با اشاره به اینکه کاروان های اهل سنت گلستانی همواره جزو کاروان های نمونه کشوری بوده اند، تصریح کرد: روحانیان در صف مقدم گسترش معنویت و امور دینی قرار دارند و در این بین تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

حجت الاسلام عامری، عدالت در خدمت رسانی به آحاد و اقوام مختلف را از ویژگی‌های یک حکومت اسلامی برشمرد و گفت: تأکید امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری نیز بر همین اصل استوار است.

وی ادامه داد: با همت دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و مساعدت بعثه مقام معظم رهبری مقدمات این سفر معنوی مهیا شده و ۱۲۵ زائر اهل سنت گلستانی، شنبه (۲۸ خرداد) سال جاری به سرزمین وحی عزیمت می کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افزود: با توجه به اختصاص سهمیه بیشتر و حضور پر رنگ تر زائران گلستانی، انتظار می رود این کاروان همچون سنوات قبل نمونه و الگو باشد.

حجت الاسلام عامری خاطرنشان کرد: مدیریت کاروان اعزامی به عهده آخوند صلاح الدین گوکلانی بوده و آقای آنه طواق گلشاهی به عنوان روحانی کاروان حضور خواهند داشت.

https://taghribnews.com/vdcdkf0k.yt0sz6a22y.html
مرجع : خبرگزاری شبستان
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی