تاریخ انتشار۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 89368
فضل الله:

فلسطین باید معیار اساسی در جهان اسلام باشد

تنا - بيروت
سید علی فضل الله با تاکید بر اینکه فلسطین باید معیار اساسی در جهان اسلام باشد، نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس در سایه غفلت کشورهای عربی و اسلامی هشدار داد.
فلسطین باید معیار اساسی در جهان اسلام باشد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام و المسلمین فضل الله از علمای لبنان در دیدار با هیئتی از جنبش جهاد اسلامی با اعلام این مطلب، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با توجه به مشغول بودن اعراب و مسلمانان به مشکلات داخلی شان بسیار احساس آرامش می کند و برای یهودی سازی قدس و تخریب مسجدالاقصی تلاش می کند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت و یکپارچگی همه جنبشهای اسلامی برای رویارویی با فتنه های مذهبی، گفت: همه گروهها صرف نظر از هویت مذهبی و سیاسی شان در معرض تهدید قرار دارند.

أبو عماد الرفاعي نماینده جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: با توجه به رخدادهایی که در منطقه در حال وقوع است همه ما در برابر مشکلات و تهدیدات زیادی قرار داریم لذا آرزو داریم که جنبش های اسلامی نقش اساسی و اصلی خود در حمایت از ملت فلسطین را به خوبی ایفا کرده و مسئله فلسطین باردیگر به عنوان مسئله اساسی جهان اسلام و عرب مطرح گردد.

وی در ادامه بر لزوم وحدت شیعه و سنی تاکید کرد و خواستار همکاری مشترک این دو برای مقابله با طوفان هایی شد که جهان اسلام را در معرض تهدید قرار می دهند. 

https://taghribnews.com/vdcdjs0j.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی