تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 83201

افزایش تنفر مسلمانان از رژیم صهیونیستی

تنا
عضو برجسته جنبش مقاومت اسلامی "حماس" گفت: افزایش شهركسازی ها و اقدامات رژیم صهیونیستی در زمینه تعدی به مسجد الاقصی باعث انزجار شدید مسلمانان از جمله ملت فلسطین از این رژیم شده است.
افزایش تنفر مسلمانان از رژیم صهیونیستی
 خلیل ابولیلی افزود: فلسطینیان غزه، كرانه باختری و دیگر مناطق آماده قربانی كردن همه چیز خود برای حفاظت و حمایت از مسجد الاقصی هستند.

ابولیلی تصریح كرد: شمار بسیار زیادی از اهالی قدس و دیگر مناطق فلسطین برای حمایت از مسجد الاقصی در برابر هر گونه تجاوز صهیونیست ها به سمت این مسجد به حركت درآمده اند.

عضو برجسته جنبش حماس، آمادگی مردمی را در فلسطین برای مهار و دفع تجاوزات مكرر صهیونیست ها به مقدسات اسلامی ناكافی دانست و خواستار اقدام گسترده كشورهای عربی و اسلامی در این زمینه و هشدار به رژیم صهیونیستی شد تا بداند كه تجاوزاتش بی پاسخ نمی ماند.

وی به اقداماتی كه باید در سطح داخلی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی انجام شود،اشاره و بر لزوم توقف هماهنگی امنیتی میان سرویس های امنیتی كرانه باختری و سرویس های امنیتی رژیم اسراییل تاكید كرد.

ابولیلی همچنین بر لزوم توقف مذاكرات و در عین حال جانبداری تشكیلات خودگردان از گزینه ملت فلسطین یعنی گزینه مقاومت نامحدود تاكید كرد.

عضو برجسته حماس مقاومت را گزینه نخست ملت فلسطین خواند و گفت: ملت فلسطین یقین كامل دارد كه هیچ راهی برای دستیابی به تفاهم با این دشمن وجود ندارد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی جز زبان زور و سلاح را نمی فهمد و ما این معادله را بخوبی دریافته ایم و تلاش می كنیم در هر فرصتی طبق شرایط آن را اجرا كنیم.

گفتنی است شماری از اعضای حزب محافظه كار لیكود ، روز یكشنبه (۲۳بهمن) ورود به مسجد الاقصی و ویران كردن آن به منظور ساخت معبد ادعایی سلیمان بر روی آوار قدس را خواستار شده بودند.

در همین حال شمار زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی مقابل دروازه های مسجد الاقصی مستقر شدند و موانع متعددی مقابل دروازه های منطقه قدیمی قدس اشغالی ایجاد كردند تا از رسیدن فلسطینی ها به مسجد الاقصی جلوگیری شود.

گروه های مختلف ملی و مذهبی فلسطینی در پیام هایی از مردم قدس درخواست كردند برای دفاع از مسجد الاقصی خود را به این مسجد برسانند.
https://taghribnews.com/vdcdfx0j.yt0sz6a22y.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی