تاریخ انتشار۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۹:۵۷
کد مطلب : 76191

نگرانی مسیحیان فلسطین از توسعه طلبی رژیم صهیونیستی

تنا
مسیحیان فلسطینی نسبت به تحركات رژیم صهیونیستی در مورد الحاق منطقه مقدس مسیحیان واقع در کرانه باختری به مناطق اشغالی ابراز نگرانی كردند.
نگرانی مسیحیان فلسطین از توسعه طلبی رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تفریب(تنا)، گسترش دیوار حایل به مناطقی كه مسیحیان در آن قرار دارند و الحاق آن به منطقه صهیونیست نشین در شهر بیت لحم در جنوب كرانه باختری و جداكردن آن از شهر قدس، نگرانی مسیحیان فلسطین را در پی داشته است.

رژیم صهیونیستی درحالی گسترش برنامه شهرک سازی در غرب بیت لحم را در دستور کار قرار داده است که با شروع ساخت شهرک‎ها در این منطقه واقع در جنوب قدس، مسیحیان فلسطینی ساکن این منطقه بیش از پیش تحت فشار قرار خواهند گرفت.

مسیحیان فلسطینی ساکن این منطقه هر جمعه با برپایی تظاهرات، مراتب خشم و اعتراض خود را به تلاش صهیونیست ها برای برپایی دیوار حائل و توسعه برنامه شهرک سازی ابراز می دارند.

"ابو عید"سخنگوی سازمان آزادی بخش فلسطین با اشاره به این موضوع نسبت به جداسازی قدس و بیت لحم هشدار داده و خواستار توجه جامعه جهانی مسیحیت نسبت به این رخداد شده است.

با وجود مخالفت‎های شدید مسلمانان و مسیحیان فلسطینی با برنامه شهرک سازی رژیم صهیونیستی و ساخت دیوار حایل و محکومیت این برنامه‌ها از سوی اتحادیه اروپا و سازمان ملل، این رژیم همچنان بر ادامه آن پافشاری می‌کند.


https://taghribnews.com/vdcdff05.yt09n6a22y.html
مرجع : وكالات
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی