تاریخ انتشار۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 171114

تقدیر جنبش فلسطینی برای حمایت حزب الله از مقاومت

"جبهه دموكراتیك برای آزاد سازی فلسطین" از حمایتهای حزب الله لبنان از مقاومت اسلامی در مقابله با تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تقدیر كرد.
تقدیر جنبش فلسطینی برای حمایت حزب الله از مقاومت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هیأتی از جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین شامگاه روز گذشته با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و مراتب قدردانی ملت فلسطین از حمایت‌های مقاومت اسلامی لبنان را به وی ابلاغ کرد.

در این دیدار، تحولات منطقه‌ای، خطر وجودی رژیم صهیونیستی در منطقه و راه‌های رویارویی با آن و همچنین موفقیت اخیر مقاومت مردم نوار غزه در برابر رژیم صهیونیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پی این دیدار"صالح زیدان" مسئول جبهه دموکراتیک برای آزاد سازی فلسطین در نوار غزه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: درود و تشکر ملت فلسطین به خاطر حمایت‌های حزب الله و لبنان از ایستادگی‌های ملت ما در نوار غزه را به معاون دبیر کل حزب الله ابلاغ کردیم. این حمایت‌ها باعث شد که حزب الله در این پیروزی شریک باشد.

وی افزود: این هیئت فلسطینی درباره موضوع بازسازی و شکستن محاصره نوار غزه، حق فلسطینیان در استفاده از آب‌های منطقه‌ای و کمربند امنیتی و همچنین درباره موضوع فعال سازی بندر و فرودگاه غزه و پایان بخشیدن به اشغالگری رژیم صهیونیستی، با معاون دبیر کل حزب الله گفت‌وگو کرد.
https://taghribnews.com/vdccssqs02bqms8.ala2.html
مرجع : العهد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی