تاریخ انتشار۲۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۹:۴۵
کد مطلب : 46111

تخریب بزرگترین تابلوی لبیک یا حسین توسط نیروهای امنیتی بحرین

نیروهای بحرینی بزرگترین تابلوی "لبیک یا حسین" جهان را که در منطقه "الجفیر" نصب شده بود در هم شکستند.
تخریب بزرگترین تابلوی لبیک یا حسین توسط نیروهای امنیتی بحرین
به گزارش تقریب(تنا)،
نیروهای امنیتی آل خلیفه که توسط نیروهای اشغالگر سعودی حمایت می شوند بزرگترین تابلوی نوری جهان را که بر روی آن نوشته شده بود " لبیک یا حسین"  در هم شکستند. 

در همین رابطه "رادنی شکسپیر" رئیس کمیته حقوقی مبارزه با شکنجه در بحرین تصریح کرد: هدف قرار دادن مقدسات دینی مانند تخریب مساجد در راستای کشتار وحشیانه مردم بحرین است.

وی با اشاره به تسلط آمریکا و اسرائیل بر رسانه های بحرینی و سانسور اخبار این کشور تاکیدکرد: کشتار مردم بحرین به دستور آمریکا و ناظر سیاسی آن یعنی اسرائیل صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: آمریکا و اسرائیل از سال 1948 به یکدیگر پیوسته اند و امروز برای اجرای این اقدامات وحشیانه و اجرای طرح هایی چون تخریب مساجد با یکدیگر متحد شده اند.

شکسپیر با تاکید بر این مطلب که ملت بحرین باید با یکدیگر متحد شده و با سازمان های حقوقی بین المللی در ارتباط باشند، تخریب مساجد را خطری برای مردم بحرین و فرهنگ تاریخی آنها توصیف کرد.

وی با اشاره به این که سازمان عفو بین الملل  و سازمان حقوق بشر اسناد مهمی را در ارتباط با جنایات حکومت بحرین علیه مردم این کشور جمع آوری کرده اند، تحویل مجرمان به دادگاه های جنایی به منظور تحقق عدالت در مورد آنها را خواستار شد.

https://taghribnews.com/vdccssq0.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی

ممم
وقتی نیروهای امنیتی بحرین حرمت خانه خدا را نگه نمی دارند انتظار دارید حرمت این تابلو را نگه دارند؟