تاریخ انتشار۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 101256

بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب بحرین در محكومیت ترور شیخ النمر

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در محكومیت حمله به آیت الله شیخ النمر – عالم شیعه عربستانی - و دستگیری ایشان بیانیه‌ای صادر كرد.
بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب بحرین در محكومیت ترور شیخ النمر
به گزارش خبرگزاری تقریب،در بیانیه جوانان انقلابی بحرین از امت اسلامی خواسته شده است تا در محكومیت دستگیری آیت الله النمر، راهپیمایی گسترده‌ای به راه اندازند و این جنایت شنیع را محكوم نمایند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
نظام فاسد سعودی عصر یكشنبه (۱۸ تیر) جنایت زشت و شنیعی را مرتكب شد و طی آن، مجاهد بزرگ، شیخ نمر النمر را هدف گلوله قرار داد و پس از آن ایشان را دستگیر و به جای نامعلومی انتقال داد.

این جنایت وحشیانه به دنبال شكست نظام اشغالگر سعودی در خاموش كردن انقلاب بحرین صورت گرفته است چرا كه شیخ النمر همچنان در سخنرانی‌های خود در العوامیه عربستان از انقلاب بحرین با تمام قوا حمایت می‌كرد.

در پاسخ به این تجاوز آشكار و این جنایت وحشیانه، از همه ملت مسلمان بحرین و عربستان می‌خواهیم تا در تظاهرات گسترده‌ای خشم خود را اعلام كرده و تصاویر این مرد شریف را كه جان و مال خود را در راه انقلاب بحرین و در جهت رضای خدا فدا كرده است، برافرازند؛ چرا كه جنایت ترور شیخ النمر كم اهمیت تر از جنایاتی كه نظام سعودی در كشور ما – بحرین – مرتكب شده است نخواهد بود.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین
یكشنبه ۸ جولای ۲۰۱۲
https://taghribnews.com/vdccpsqse2bqxi8.ala2.html
مرجع : إباء
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی