تاریخ انتشار۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 56165

"أميل أميل لحود" از هدف قرار دادن سلاح مقاومت انتقاد کرد.

تنا بيروت
این سلاح مقاومت است که وظیفه ایستادگی در برابر تهاجم های اسرائیل را که آخرین آنها تهاجم به مرزهای آبی به طمع نفت بوده ، برعهده گرفته است.
"أميل أميل لحود" از هدف قرار دادن سلاح مقاومت انتقاد کرد.
به گزارش تقریب(تنا)،
"امیل امیل لحود" نماینده سابق پارلمان لبنان ضمن تبریک به دولت جدید برای کسب رای اعتماد ابراز امیدواری کرد: این دولت بتواند کاستی های دولت های پیشین در همه زمینه ها به ویژه مسئله معیشتی را جبران کند.

وی با تاکید بر اعتقاد خود مبنی بر اینکه این دولت،فریبکاری دولت های پیشین را ادامه نخواهد داد تصریح کرد: هدف قرار گرفتن امروز مقاومت سئوال هایی را در ذهن ایجاد می کند از جمله این که کسانی که امروز مقاومت را هدف قرار داده اند در زمان  انتخابات سال 2005 که کمیته چهارگانه تاسیس و اکثریت آرا برای جریان 14 مارس تشکیل شد، کجا بودند؟
 آیا سلاح مقاومت مسئول همه دیون است؟ آیا سلاح مقاومت است که همه صندوق ها، شوراها، هیأت ها و در راس آنها هیأت عالی کمک رسانی را که در طول سال ها جریان سیاسی نامعلومی از آن بهره می برد، پوشش داده است؟ آیا سلاح مقاومت مسئول افزایش تعداد لبنانی هایی است که به فضل سیاست های مالی پیرو که از اواسط دهه 90 اتخاذ شده در زیر خط فقر زندگی می کنند؟ آیا سلاح مقاومت است که مسئولیت فساد در برخی ادارات و به ویژه وزارت دارایی را که با گذشت سال ها به وابسته مالی جریان المستقبل تبدیل شده است برعهده دارد؟ و یا این که این سلاح مقاومت است که وظیفه ایستادگی در برابر تهاجم های اسرائیل که آخرین آنها تهاجم به مرزهای آبی به طمع نفت بوده است را برعهده گرفته در حالی که برخی از لبنانی ها حتی از به زبان آوردن این تهاجم ها در سخنان خود ابا دارند.

لحود همچنین با اشاره به اصرار برخی در لبنان بر دفاع از آنچه آزادی ملت سوریه نامیده می شود و جنایاتی که این افراد در حق کارگزاران سوریه در لبنان انجام دادند و در این جنایات تفاوتی میان تاییدکنندگان و مخالفان حکومت سوریه قائل نشدند، از همراهی خود با حقوق ملت سوریه خبرداد و آنها را به تامل عمیق در مورد اقدامات سفیر آمریکا در دمشق فراخواند.

وی همچنین تصریح کرد: آنچه در سوریه اتفاق می افتد اشاره به خطراتی دارد که لبنان را نیز دربر می گیرد به ویژه با ترویج نظریه سلفی های جدید از سوی برخی مسئولان آمریکایی که با هدف ایجاد فتنه انگیزی میان شیعه و سنی و به منظور ضربه زدن به برخی حکومت های عربی و حمایت از اسرائیل صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: هرگونه فتنه انگیزی خطری برای لبنان و خدمت به اسرائیل به شمار می رود و آنچه امروز در سوریه اتفاق می افتد نیز در همین راستا است البته ما مطمئن هستیم که این توطئه نیز مانند دیگر توطئه های پیشین با بزرگ منشی  حکومت سوریه که از حمایت اکثریت مردم خود برخوردار است با شکست روبه رو می شود.

https://taghribnews.com/vdccpsqp.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی