تاریخ انتشار۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۵
کد مطلب : 163096
ناصر کاشانی:

مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان می دهند که افراطی گری در اسلام جایی ندارد

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز قدس نمادی است برای تمام اعضای جامعه اسلام و امت اسلامی تا به نشانه همبستگی با ملت مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده و خشم وانزجار خود را از دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی به دنیا نشان دهند، گفت: مسلمانان در این روز نشان می دهند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیست و تمام مسلمانان دنیا به فکرشان هستند و همدم ویارو غمخوارشان می باشند.
مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان می دهند که افراطی گری در اسلام جایی ندارد
ناصر کاشانی در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا)، با اشاره به اثار مثبتی که شرکت در این راهپیمایی می تواند  در دنیا و در تمام کشورهای اسلامی داشته باشد، گفت : این راهپیمایی هم همبستگی و وحدت را بیشتر می کند، هم باعث می شود فلسطین فراموش نشود و هم دشمنان خواهند فهمید که امت اسلامی تنها نبوده و مانند یک پیکره واحد هستند.

وی با ابراز تاسف از اینکه خیلی از کشورهای اسلامی به دلیل منافعی که دارند، در بعضی مواقع سکوت می کنند، خاطرنشان کرد: تنها نظام و حکومتی که همواره در همه جا از ملت فلسطین دفاع می کند، نظام مقدس جمهوری اسلامی است. دیدگاه مقام معظم رهبری نیز همین است که باید همواره از کشورهای مظلوم و بی دفاع حمایت کنیم و به هیچ عنوان آنها را وجه المصالحه قرار ندهیم.

وی مسئولیت علما را در این زمینه سنگین دانست و گفت: چون مردم به علما تأسی کرده و از آنها تبعیت می کنند، آنها باید بیشتر به این مسئله اهمیت دهند تا مردم نیز به این مسئله واقف شوند.اگر علما در این قضیه ورود پیدا کنند، می توانند با راهنمایی ها و نشان دادن مواضع صریح شان در بیداری امت اسلامی مؤثر باشند.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت در راه پیمایی روز قدس که همواره یک راه پیمایی مسالمت آمیز بوده، نشان می دهد که اسلام دین رأفت است و دین خشونت نیست. مسلمانان به این طریق می توانند نشان دهند که افراطی گری در اسلام جایی ندارد.
https://taghribnews.com/vdcco1qse2bqex8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی