تاریخ انتشار۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 76127

انتشار"قرآن آموزشی معین" در شمارگان ۱۰ هزار نسخه

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام كرد: «قرآن آموزشی معین به همراه معجم كلمات صرفی» با هدف ارائه روشی نوین در یادگیری ترجمه كلمات قرآن كریم، در شمارگان ۱۰ هزار نسخه، با حمایت معاونت امور فرهنگی منتشر شد.
انتشار"قرآن آموزشی معین" در شمارگان ۱۰ هزار نسخه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، بهمن دری در حاشیه برپایی همایش بزرگداشت علامه محمد تقی ایوان كی با تأكید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ترجمه كلمه به كلمه قرآن كریم برای كسانی كه به زبان عربی آشنایی ندارند؛ گفت:« قرآن آموزشی معین» به روشی نو معانی كلمات را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. وی یادآور شد: همه گروه‌های سنی كه توانایی روخوانی قرآن كریم و درك معانی كلمات قرآنی را داشته باشند می‌توانند از این قرآن استفاد كنند.

معاون فرهنگی دربخش دیگری از سخنان خود از جمله اهداف انتشار «قرآن آموزش معین» را ایجاد علاقه به قرائت و درك تدریجی مفاهیم آیات، تقویت باور عمومی به توانایی یادگیری آسان معنای آیات، آموزش تدریجی معنای كلمات قرآنی با رعایت ترتیب استعمال آن برشمرد.

وی همچنین با بیان اینكه، این اثر با مشاركت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی انتشارات بنی هاشم به زیور طبع آراسته شده است افزود: قرآن آموزش معین به زبان‌های مالایی، انگلیسی و عربی نیز بزودی منتشر می‌شود.
https://taghribnews.com/vdccmsqm.2bqei8laa2.html
مرجع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی