تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 53267
جناح "عمل اسلامی"

سوریه همسایه ماست و تنها دشمن لبنان اسراییل است

تنا بيروت
از حکومت طلب راه حل های واقعی برای بحران های موجود کرد به خصوص مسئله کاوش نفتی که با بدست آوردن آن بسیاری از فشار های آتی کاهش می یابد.
سوریه همسایه ماست و تنها دشمن لبنان اسراییل است


جناح "عمل اسلامی" از "تشکیل حکومت به ریاست نجیب میقاتی" ابراز خشنودی نمود و برای آن آرزوی موفقیت و کامیابی در نجات لبنان کرد. 

و بعد از نشستی با حکومت، به همراه شدن ابلاغیه ی دولت با حق لبنان در مقاومت و دفاع از خود، حمایت از مقاومت، سلاح و حق آن در جلوگیری تجاوز صهیونستی دعوت کرد؛ و به قرار داد بسته شده با دادگاه بین المللی اشاره ای داشت که آن را شمشیری آماده برای فتنه گری، بين المللی کردن بحران و برهم زدن ثبات خواند و از حکومت خواستار لغو این قرار داد و نگریستن به تمام بند های آن شد. 

عمل اسلامی اشاره کرد "آنچه از حکومت جدید خواستاریم، بهبود امور معیشت و بحران اقتصادی و اجتماعی است و همچنین تلاش برای پیدا نمودن راه حل های سریع تا لبنان بتواند روی پای خود بایستد و پیشرفت کند؛ چون شهروند لبنانی از سنگینی دوش خود در سختی به سر می برد".
و از حکومت طلب راه حل های واقعی برای بحران های موجود کرد به خصوص مسئله کاوش نفتی که با بدست آوردن آن بسیاری از فشار های آتی کاهش می یابد. 

این جناح از عملکرد یکی از نمایندگان مستقبل که خواهان آوردن نیروهای بین المللی به مرز شمالی بین لبنان و سوریه است شگفت زده شد و در آن دعوت به فتنه گری و دوری از ارزش های لبنانی یافت؛ چه بسا ارتش قهرمان لبنان به طور کامل در حال ایفای نقش خود است و از جانبی دیگر سوریه کشور عربی و همسایه برای لبنان است نه دشمن آن، و تنها دشمن لبنان اسراییل ستمگر است. وی از این نماینده و تمامی حاملان این اندیشه خواستار عدول و عذر خواهی از سوریه، ارتش لبنان و رهبری هوشیار آن شد.

https://taghribnews.com/vdccmiqp.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی