تاریخ انتشار۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 101021

كتاب "مسلمانان به جامعه آلمان تعلق دارند" منتشر شد

کتاب "مسلمانان به جامعه آلمان تعلق دارند" تألیف "دکتر یورگن میکش" به بازار کتاب کشورهای آلمانی زبان عرضه شد.
كتاب "مسلمانان به جامعه آلمان تعلق دارند" منتشر شد
به گزارش تقریب(تنا)، چاپ اول کتاب «مسلمانان به جامعه ی آلمان تعلق دارند» (Muslime gehören zur deutschen Gesellschaft) تألیف «دکتر یورگن میکش» (Dr. Jürgen Micksch)، در ۱۶۲ صفحه، به زبان آلمانی، در ژوئن ۲۰۱۲ از سوی «انتشارات ا. ب.» (EB-Verlag) منتشر شده و به شماره شابک ISBN: ۹۷۸-۳-۸۶۸۹۳-۰۸۸-۷ و به قیمت ۳۰/۱۵ یورو به بازار کتاب کشورهای آلمانی زبان ارائه شده است. 

این کتاب مشتمل بر نتایج، تجربیات و موضع گیری‌های بعمل آمده در  بازار گفت‌وگوی اسلام است و نگارنده آن عزم خود را جزم کرده، تا ثابت کندکه مسلمانان به جامعه ی آلمان تعلق دارند.

نویسنده در این کتاب با اشاره به تقویت نژادپرستیِ ضد اسلامی پس از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ آورده است: بازار گفت‌وگوی اسلام  با هدف بهبود همزیستی میان مسلمانان و مسیحیان، شورای بین فرهنگی (Der Interkulturelle Rat) و «شورای شهروندان ترک تبار در آلمان» (Der Rat der Türkeistämmigen Staatsbürger in Deutschland) برگزار می‌شود.

وی با بیان این که ما برای نخستین بار در ۲۶ ژوئن ۲۰۰۲  به بازار گفت‌وگوی اسلام دعوت شدیم، تصریح می‌کند: نمایندگان تمام اتحادیه های مرتبط اسلامی و همچنین شخصیت های اجتماعی، سیاسی، دینی و اقتصادی در آن شرکت کردند سپس این بازارها در سطح ایالت ها و شهرهای کوچک به راه افتاد.


https://taghribnews.com/vdccisqss2bqxx8.ala2.html
مرجع : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی