>> نمایشگاه بین المللی كتاب لبنان با مشاركت ایران | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 73652

نمایشگاه بین المللی كتاب لبنان با مشاركت ایران

پنجاه و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت با حضور و مشارکت ناشران ایرانی طی مراسم ویژه ای شامگاه جمعه ۱۱آذر آغاز به كار كرد.
نمایشگاه بین المللی كتاب لبنان با مشاركت ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نمایشگاه سالجاری در شرایطی آغاز به کار نمود که منطقه عربی عموماً و بویژه تونس ، مصر ، سوریه ، عراق ، یمن و بحرین در وضعیت ناشی از تحولات سیاسی و امنیتی بسر می برند و بی شک چنین وضعیتی در مشارکت ناشرین عرب در نمایشگاه بیروت تاثیر گذار خواهد بود ولی در عین حال بنا به گزارش مدیر نمایشگاه ، تعداد ناشرین عرب مشارکت کننده در نمایشگاه سالجاری به ۵۳ ناشر افزایش یافته است.در حالی که قبلا ۳۳ ناشر بوده است.

همچنین هفت کشور عربی شامل عربستان سعودی ، کویت ، امارات، عمان ، مصر، عراق و فلسطین و ۲۳ سازمان و موسسه دولتی و بین المللی در نمایشگاه سالجاری حضور یافته اند . ناشرین لبنانی نیز از ۱۷۰ ناشر در سال گذشته به ۱۸۰ ناشر در سالجاری افزایش یافته و علاوه بر آن ، سازمان انتشارات پنج دانشگاه لبنان برای اولین بار در نمایشگاه کتاب بیروت مشارکت نموده اند .

در نمایشگاه سالجاری همچون سالهای گذشته ، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، علاوه بر این نمایندگی تعدادی از ناشرین و موسسات ایرانی ، شامل بنیاد اندیشه اسلامی ، مرکز تحقیقات علوم اسلامی کامپیوتری (نور) ، سازمان مطالعه و تدوین کتابهای علوم انسانی دانشگاهی (سمت)، مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ، با ارائه گزیده تولیدات و انتشارات خود حضور یافته اند.
https://taghribnews.com/vdccieqm.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی