تاریخ انتشار۲۰ تير ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 56156
فردا رونمائی از

نقشه راه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی

تنا
نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمائی می شود.
نقشه راه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی
به گزارش تقریب(تنا)،
مراسم رونمایی نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس ساعت ۱۰:۳۰ فردا سه شنبه ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب در محل سالن سینمائی این وزارتخانه برگزار می شود.

"محمد علی منفرد" مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت : نقشه راه کارگروه مد و لباس یکی از برنامه های ارائه شده از سوی معاونت امور هنری برای ساماندهی مد و لباس در کشور می باشد. 

وی طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس را از دیگر برنامه های ارائه
شده از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس عنوان کرد و در تشریح آن گفت: پارک فرهنگی فناوری مد و لباس، به منظور ایجاد یک منطقه ویژه فرهنگی و اقتصادی برای تولید و ترویج الگوهای ایرانی و اسلامی در حوزه مد و سبک زندگی و با هدف اتصال حلقه های ایده طراحی، تولید، تبلیغ و مصرف در یک محیط مساعد و بر اساس الگوهای آزمون شده و موفق پار ک های علمی و فناوری شده ارائه شده است. 

وی ادامه داد : همچنین در مراسم بزرگداشت روز عفاف و حجاب "حمید شاه آبادی" معاون امور هنری، عملکرد این وزارتخانه در موضوع عفاف و حجاب و برنامه های کار گروه مد و لباس در سال جاری را تشریح می کند. 

محمد علی منفرد ، نامگذاری روز ۲۱ تیرماه با عنوان عفاف و حجاب در تقویم مناسبتهای فرهنگی کشور را نشانه ریشه دار بودن این مقوله در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم کشورمان دانست و گفت : با توجه به جایگاه رفیع عفاف و حجاب در جامعه و نقش موثر آن در تحکیم بنیان خانواده از اساتید دانشگاهی نیز دعوت شده است تا بطور علمی به تشریح و تبیین ابعاد مختلف آن بپردازند.
 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، ارتقاء امنیت اخلاقی، تشریح و تبیین علمی اثرات عفاف و حجاب در سلامت جامعه و آگاه سازی مردم از پیامدهای ناشی از بی حجابی و بدحجابی را از جمله اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد. 

این مراسم به همت روابط عمومی و امور بین الملل و با همکاری کار گروه مد و لباس ، شورای امر به معروف و پایگاه مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

https://taghribnews.com/vdccesqp.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی