تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 82526
امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با تقریب:

وحدت شيعه و سنی در ايران بی مثال است

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به انسجام و اتحاد بالای ملت ايران در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، گفت: وحدت شيعه و سنی در ايران بی مثال بوده و در هيچ جای دنيا نمی توان نمونه آن را پيدا كرد.
وحدت شيعه و سنی در ايران بی مثال است
"ماموستا امین راستی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در سنندج، اظهار داشت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در راستای وحدت و تقریب مذاهب اسلامی و انسجام مردم مسلمانان ایران برای زنده كردن آموزه های اسلامی در جای جای میهن اسلامی است. 

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد زنده شدن دوباره اجرای آموزه های اسلامی در جامعه و برقراری حكومتی مبتنی بر آموزه های اسلامی در ایران بودیم كه نه تنها برای ایرانیان تازه و بی بدیل بود بلكه هم اكنون نیز در هیچ جای دنیا نمی توان نمونه ای از حكومت اسلامی و نظامی پیشرو همچون نظام اسلامی ایران را یافت. 

امام جمعه موقت سنندج به منویات عالمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تقویت وحدت و یكپارچگی در بین صفوف مسلمین و احترام به باورهای اعتقادی مذاهب مختلف اسلامی اشاره كرد و افزود: مردم مسلمان و اهل سنت كردستان بر خود می بالند كه در نظامی اسلامی و زیر سایه منویات عالمانه مقام معظم رهبری و در راستای اجرایی كردن آرمان های والای امام راحل گام برمی دارند. 

ماموستا راستی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در ایران تنها نظام مبتنی بر ایدئولو‍ژی اسلامی بوده و با نفی استكبار گران و ظلم ستیزان و مزدوران آنان به سركار آمده است لذا در طول سی و سه سال از عمر با بركتش همواره با مشكلات و توطئه های فراوانی از سوی دشمنان مواجه بوده است اما به فضل الهی و با تكیه بر پشتوانه مردمی توانسته است در مقابل این توطئه ها سربلند بیرون آید. 

وی افزود: در این برهه زمانی نیز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی عملی ملت های مسلمان و آزادی خواه دنیا برای مبارزه با جبهه ظلم و جور تبدیل شده و بر همه مردم مسلمان ایران واجب است با هوشیاری و بصیرت روزافزون در برابر توطئه های گسترده دشمنان انقلاب ایستادگی نموده و در حفظ و ارتقای این جایگاه والا تمام تلاش خویش را به كار گیرند. 

ماموستا راستی خاطر نشان كرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند كه مردم ولایت مدار كردستان همچون سی وسه سال گذشته همواره حامی انقلاب بوده و در خط مقدم مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان استوار و راسخ ایستاده اند. 
https://taghribnews.com/vdccepq4.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی