تاریخ انتشار۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 156562

سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان/روحانی در فرودگاه زاهدان: دولت برنامه های متعددی برای عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان دارد

رییس جمهوری صبح روز سه‌شنبه به منظور انجام سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان/روحانی در فرودگاه زاهدان: دولت برنامه های متعددی برای عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برنامه های متعددی برای عمران و آبادانی استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد گفت: تلاش دولت و مسئولان، راهنمایی و هدایت این استان به سمتی است که شایسته مردم سیستان و بلوچستان باشد .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تصریح کرد: خدا را سپاسگزارم که در اولین روزهای سال جدید توفیق داد میهمان مردم عزیز غیور و مرزداران شریف این استان باشیم.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه استان سیستان و بلوچستان از لحاظ استراتژیک اهمیت زیادی برای کشور دارد، گفت: مردمان این استان در طول تاریخ حافظان مرزهای شرقی کشور بوده اند.

دکتر روحانی با اشاره به برنامه های خود در سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان و دیدار عمومی با مردم شهرستان های زاهدان، زابل و چابهار گفت: در جریان این سخنرانی ها طرح ها و برنامه های دولت برای عمران و آبادانی این استان به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: استان سیستان و بلوچستان با طرح هایی که دولت برای آن در نظر گرفته تا پایان این دولت چهره ای متفاوت پیدا خواهد کرد.

دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان

دکتر روحانی قرار است در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان سیستان و بلوچستان در زاهدان، با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، ایثارگران و نخبگان این استان نیز دیدار کند.

دیدار عمومی با مردم غیور شهرستان های زابل و چابهار، بازدید از طرح توسعه اسکله شهید بهشتی و شرکت درجلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های رییس جمهوری در این سفر خواهد بود.

دکتر روحانی همچنین قرار است در جریان سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در جلسه توسعه و سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان نیز حضور یابد.
https://taghribnews.com/vdcceeqsi2bqpp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی