>> ادامه برنامه های نجف اشرف؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۶:۰۰
کد مطلب : 83138

ادامه برنامه های نجف اشرف؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام

در ادامه برنامه های نجف اشرف پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مسابقه ای تحت عنوان"ابداعات تالیفی در مورد شخصیت امام علی(ع)" در این شهر مقدس آغاز شد.
ادامه برنامه های نجف اشرف؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"هاشم پاچچی" مدیر دفتر رسانه ای آستان مقدس علوی با اعلام این خبر، اظهار داشت: بخش برنامه های اندیشه ای این آستان همزمان با فعالیتهای طرح نجف اشرف پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۲، چند فعالیت مهم فرهنگی را آغاز کرده كه این مسابقه از جمله آن است.

وی در ادامه گفت: این مسابقه بر دو محور استوار است: اول: امام و وفاداری انسانی و دوم: امام و فکر جهانی و اسلامی.

هاشم پاچه چی خاطرنشان كرد: جائزه ی نفراول، تندیس زرین و ده هزار دلار و جائزه ی مقام دوم تندیس نقره ای و هفت هزار و پانصد هزار دلار خواهد بود و علاوه بر آن تقدیرنامه هایی به همه شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب در كنار برپایی هفت نمایشگاه از جمله، نمایشگاه ویژه آثار باستانی ، نمایشگاه خط عربی ، فرش و قالی و عکسهای قدیمی نجف از دیگر برنامه هایی است كه به انجام خواهد رسید.

مدیر دفتر رسانه ای آستان مقدس علوی همچنین بیان داشت: شعبه امور فرهنگی آستان علوی مقدس تاکنون ۶۰ کتاب درباره فکر و زندگی نامه حضرت علی علیه السلام را به چاپ رسانده است و علاوه بر آن چندین عنوان مجله همچون مجله الغری و الشعاع و النجف و ادبیات کودکان و تعداد فراوانی از پایان نامه های مقطع دکتری که در مورد حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام می باشند را در دست چاپ دارد.
https://taghribnews.com/vdcc4sq4.2bq118laa2.html
مرجع : النجف
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی