تاریخ انتشار۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : 165535
رئیس بخش آزادی و حقوق الوفاق بحرین:

رژیم بحرین خواستار جامعه مدنی نیست/ هشدار نسبت به نقض آزادی بیان در بحرین

رئیس بخش آزادی و حقوق الوفاق بحرین با اشاره به تنگناهایی كه حكومت آل خلیفه نسبت به آزادی بیان ایجاد كرده، تاكید كرد: این رژیم در پی ایجاد جامعه مدنی اندیشمند در كشور نیست بلكه آن را از بین می برد.
رژیم بحرین خواستار جامعه مدنی نیست/ هشدار نسبت به نقض آزادی بیان در بحرین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "میثم السلمان" در صفحه شخصی خود در تویتر نسبت به نقض آزادی بیان در بحرین به جامعه جهانی و بخش های مرتبط با مسئله حقوق بشر و آزادی ها در سازمان ملل متحد هشدار داد.
 
وی با اشاره به تصمیم اخیر حكومت آل خلیفه در انحلال 2 جنبش "العمل الوطنی الدیمقراطی" (وعد) و"الوفاق الوطنی الاسلامیة"، تاكید كرد: اگر حكومت بحرین این اقدام را عملیاتی كند، اوضاع در داخل كشور متشنج خواهد شد.
 
رئیس بخش آزادی و حقوق الوفاق بحرین در ادامه خاطرنشان كرد:ادامه هدف قراردادن سازمانهای جامعه مدنی و گروههای سیاسی در بحرین، آزادی در كشور را تهدید می كند و نقض حقوق بشر را گسترش می دهد؛ رژیم بحرین با ادامه هجمه به الوفاق و الوعد به جهان ثابت می كند كه حقوق جامعه مدنی بحرین را مصادره كرده و آن را در تنگنای قضایی و امنیتی قرار می دهد.
 
وی افزود: حكومت می خواهد ملت اراده خود را از دست بدهد و مانند یك كنترل در دستان حكومت باشد؛ وعد و الوفاق خشونت حكومت را محكوم كرده و به مخالفت با آن برخاستند اما در عین حال با اقدامی مسالمت آمیز و صلح طلبانه خواسته های خود را مطرح می كند.
https://taghribnews.com/vdcc1pqsp2bqep8.ala2.html
مرجع : الوفاق
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی