تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۴:۰۰
کد مطلب : 73724

برگزاری همایش شیرخواران حسینی در سوئد

همایش " شیرخوارگان حسینی (ع) " به ياد مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) به همت رايزني فرهنگي ايران در مرکز اسلامی امام علی(ع) شهر استکهلم برگزار شد.
برگزاری همایش شیرخواران حسینی در سوئد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
این همایش که با حضور گسترده عاشقان و دلباختگان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد، مادران و كودكان خردسال با لباسهای متحدالشکل و سربندهایی مزین به نام امام حسین (ع)، یا امام زمان (عج) و یا ابوالفضل العباس یاد شیر خواره شهید دشت كربلا، حضرت علی اصغر (ع) را گرامی داشتند و فرزندان شیرخوار خود را در خیمه و گهواره ای که بیاد خیمه گاه اهل بیت امام حسین(ع) برپا شده بود،قرار می دادند و برای شیرخواره شهید امام حسین (ع) اشک ماتم ریختند. 



در این مراسم حزن انگیز و معنوی با مداحی ، نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) و سینه زنی عزاداران آغاز شد و در پایان دعای پر فیض زیارت عاشورا با شور و حال خاصی قرائت شد .
حضور چشم گیر مادران با فرزندان خود و با ملیت های مختلف سوئدی،ایرانی،عراقی,افغانی ,پاکستانی و...بویژه مادران و دختران جوان فضای خاصی به این مراسم بخشیده بود. 


لازم به ذکر است با همكاري رایزنی فرهنگی كشورمان همزمان این مراسم در دیگر شهرهای سوئد ازجمله اپسالا،بروس،وستروس و یوته بوری با حضور پر شور عزاداران اباعبدالله الحسین (ع)برگزار شد. 





https://taghribnews.com/vdcc0mqm.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی