تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 73787
روحانی اهل سنت بجنورد:

مهمترین وظیفه روحانیون تشیع و اهل سنت تبیین فلسفه عاشورا به جوانان است

تنا- اختصاصی
عضو هیئت امنای مسجد محمد رسول الله اهل سنت بجنورد، رمز جاودانگی امام حسین (ع) را از جان گذشتگی برای دستیابی به عدالت و نشان دادن راه سعادت به بشریت و عشق به عبودیت برشمرد.
مهمترین وظیفه روحانیون تشیع و اهل سنت تبیین فلسفه عاشورا به جوانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "آخوند دهش" عضو هیئت امنای مسجد محمد رسول الله اهل سنت بجنورد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب اظهارداشت: مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) مبارزه با جهل و نادانی، از بین بردن انحرافات، ترویج و گسترش عدالت اسلامی، نجات مسلمانان از چنگال ظلم وستم، عمل به سنت رسول الله و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

آخوند دهش افزود: : امام حسین(ع) قیامی کرد که همه قیامهای دنیا را تحت شعاع قرار داد و هیچ قیامی همانند قیام اباعبدالله الحسین(ع) نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز برهر مسلمانی واجب است که راه آن حضرت را ادامه داده وگفتار و کردارآن امام همام را دربرنامه های زندگی خود قراربدهد.

وی تصریح کرد: امروزه مسلمان و غیرمسلمان او را الگوی بارز و برجسته و مصداق ارزشمند می داند و بر استواریش سر تعظیم فرود می آورد.

روحانی اهل سنت بجنورد با بیان اینکه مهمترین وظیفه روحانیون تشیع و اهل سنت تبیین فلسفه عاشورا به جوانان امروزی است، افزود: روحانیون تشیع و اهل سنت وظیفه دارند فلسفه عاشورا واهداف مهم قیام حضرت امام حسین(ع) را برای جوانان امروزی بازگو کنند و این یکی از راهکارهای موثر برای مقابله با توطئه های دشمنان علیه اسلام است. 

وی در پایان وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را مهم برشمرد وگفت: همه ما مسلمانان باید در رسیدن به سعادت وحقیقت ومقابله با کفار از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت کرده وگوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم.
https://taghribnews.com/vdcbzzbz.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی