تاریخ انتشار۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 176677

تروریستهای تکفیری در محاصره ارتش سوریه . ادامه پیشروی ها درحومه حلب

تلفات تروریستهای تکفیری در نبرد با رزمندگان سوری به حدی است که از ساکنان شمال حلب درخواست کمک انسانی و اهدای خون می کنند.
تروریستهای تکفیری در محاصره ارتش سوریه . ادامه پیشروی ها درحومه حلب
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) : با ادامه عملیات نظامی ارتش سوریه در محور شمالی حلب برای محاصره تروریستهای تکفیری و قطع ارتباط آنان با مرزهای ترکیه ، درگیری‌های شدید بین ارتش سوریه  با تروریستهای تکفیری گروههای جبهه النصره در محور عملیاتی بریج – اردوگاه حندرات واقع در شمال شرقی حلب در جریان است.

همزمان با عملیات ارتش سوریه در این محور ، حملات به مواضع تروریستها در منطقه "الملاح" در شمال حلب نیز با هدف شکستن محاصره دو شهر  نبل و الزهراء شدت گرفته است .در این حملات تاکنون دهها تروریست به هلاکت رسیده اند و دهها نفر نیز تسلیم شده اند.

گزارشها حاکیست تلفات تروریستهای تکفیری در نبرد با رزمندگان سوری به حدی است که همه رسانه هایشان را برای درخواست کمک و اهدای خون از ساکنان شمال حلب بسیج کرده اند. بلندگوهای مساجد این منطقه تکفیری نشین پیوسته از ساکنان می خواهند برای جهاد علیه ارتش سوریه به آنان بپیوندند .

شبکه تلویزیونی المنار هم از کشته شدن ۴۰ تروریست تکفیری در درگيري هاي خونین در حومه حلب خبرداد . ۲۱ فرد مسلح هم در نبردهای جنوب و غرب حندرات کشته شدند.

همچنین درپی اعدام شماری از نیروهای داعش بدست همقطارانشان ۱۲۴ تروریست مسلح در استانهای حسکه ، حمص ، حلب ، لاذقیه ، حماه ، رقه و دیر الزور ، دمشق و ریف دمشق خودشان را به نیروهای دولتی سوریه تسلیم کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین حمله عناصر داعش را از شمال فرودگاه دیرالزور در شرق سوریه دفع کردند . در این عملیات پنج عضو داعش ازجمله یکی از فرماندهان آنان کشته شدند.


https://taghribnews.com/vdcbz0b8zrhbz0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی