تاریخ انتشار۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 178756
در حاشیه بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی

نشست کمیته رسانه و تأکید بر ضرورت ایجاد اتحادیه رسانه های اسلامی

فرهیختگان و اصحاب رسانه های اسلامی در کمیته رسانه که در حاشیه بیست و هشتمین کنفرانس وحدت برگزار شد، بر ضرورت تشکیل اتحادیه رسانه های اسلامی تأکید کردند.
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، کمیته رسانه عصر امروز با حضور جمعی از فرهیختگان و اصحاب رسانه های اسلامی در حاشیه بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، تشکیل شد.

سعید فانیان مدیر عامل خبرگزاری تقریب مذاهب اسلامی و رئیس کمیته رسانه درسخنانی گفت : این نشست با حضور فعالان عرصه رسانه که شناخت خوبی از جهان رسانه و رسانه های جهان اسلام دارند، تشکیل شده است.

فانیان با اشاره به نابرابری موجود بین رسانه های اسلامی و رسانه هایی مورد حمایت غرب تأکیدکرد: امروز به لحاظ کمی و کیفی نوعی آپارتاید رسانه ای در جهان حاکم است.

مدیر عامل خبرگزاری تقریب همگرایی رسانه های اسلامی را در حد و اندازه توانمندی آنها ندانست و
از حضار در نشست خواست نقطه نظرهای خود را در ارتباط با چگونگی ایجاد همگرایی بیشتر رسانه های اسلامی ،استفاده هرچه بهتر و بیشتر از امکانات موجود و نیز کم کردن فاصله آنها با هم و با کشورهای غربی بیان کنند.

در این نشست همچنین پیشنهاد ایجاد اتحادیه های اسلامی مطرح و بر ضرورت تشکیل این اتحادیه تأکید شد.

تشکیل اتحادیه رسانه ها و نویسندگان اسلامی ، ایجاد رسانه های مستقل و بدون گرایش های سیاسی، تشکیل ایستگاهی با مرکزیت مجمع تقریب مذاهب شامل رسانه های کشورهای اسلامی و همچنین توجه به فضای مجازی و مقتضیات جوامع اسلامی از دیگر موضوعات مطرح در این نشست بود. 
https://taghribnews.com/vdcbswb80rhbzzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی