تاریخ انتشار۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 96773
امام جمعه مسجد مکی زاهدان:

امام خمینی(ره) منادی وحدت بود

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: حضرت امام راحل (ره) دغدغه وحدت شیعه و اهل سنت داشت و منادی وحدت اسلامی بود.
امام خمینی(ره) منادی وحدت بود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی "عبدالحمید اسماعیل زهی" در خطبه های نمازجمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهار داشت: امام راحل (ره) فردی معتدل و دلسوز ملت بود که برای اعتلای اسلام و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران زحمات فراوانی را متحمل شد. 

وی افزود: امام خمینی هیچگاه میان اقشار مختلف ملت فرقی قایل نبود و در نگاه ایشان، شیعه و اهل سنت و حتی مسلمان و غیرمسلمان از لحاظ حقوق یکسان بودند. 

خطیب جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ادامه داد: امام راحل ندای مظلومیت همه ملت را سر می داد و به همین دلیل در جریان انقلاب، همه اقشار ملت با ایشان همراهی کردند. 

مولوی اسماعیل زهی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکومیت کشتار کودکان در منطقه حوله شهر حمص سوریه اظهار داشت: این جنایت به اندازه ای با قساوت قلب همراه بود که هر بیننده با وجدانی را منقلب کرد. 

وی ادامه داد: کودکان سوریه که باید بر چهره آنان بوسه زد و دست نوازش بر سر آنان کشید به کدامین گناه باید چنین معصومانه قتل عام شوند. 

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: از خدای متعال می خواهیم عاملان این جنایت شوم را، هر کسی که هست، از روی زمین ریشه کن و از تاریخ بشریت محو کند.
https://taghribnews.com/vdcbfzb9.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی