تاریخ انتشار۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 73453
حزب‎الله لبنان:

تحریم‌های غرب علیه ایران تحریک آمیز و ناعادلانه است

حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن تحریم های جدید علیه ایران ، آنرا تحریک آمیز و بسیار ناعادلانه توصیف کرد.
تحریم‌های غرب علیه ایران تحریک آمیز و ناعادلانه است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از(moqawama)، به دنبال اعمال تحریم های جدید از سوی کشور های غربی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ، جنبش مقاومت حزب الله لبنان بیانیه ایی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است، با دیگر همگرایی نیرو های شر غربی منجر به اعمال تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران شد و کشور های غربی به سرکردگی آمریکا علیه تعدادی از شرکت ها و مقامات ایرانی تحریم های جدیدی را وضع کردند.

این بیانیه می افزاید، این تحریم‌ها بخشی از تهاجم بین‌المللی علیه ایران، سوریه و مردم منطقه وهمچنین جنبش مقاومت است آنها که چندین دهه است با خصومت غرب سرگرم مبارزه هستند.

حزب الله قویا این اقدامات تحریک آمیز وافترا گونه را محکوم می‌کند و هماهنگی‌ها و همکاری‌های اقتصادی بیشتر را میان کشورهایی که هدف تحریم‌های غرب قرار گرفته‌اند خواستار است و از این کشورها می‌خواهد تا به منظور خنثی کردن این سیاست مجازات گروهی، تعاملات خود را ارتقا بخشند.

این بیانیه همچنین کشورهای منطقه را به هوشیاری در مقابل سیاست‌های بد اندیشانه واشنگتن که هدف آن ایجاد نفاق است، فراخوانده است.

لازم به ذکر است، سنای آمریکا روز جمعه در تلاش برای دلسردکردن کردن بانک‌های بین‌المللی در زمینه تجارت با بانک مرکزی ایران، یکسری تحریم‌های جدید اقتصادی دیگر را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد.

همچنین وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا نیز روز پنج‌شنبه تحریم‌های جدیدی را علیه شرکت‎ها و اشخاص ایرانی وضع کردند.
https://taghribnews.com/vdcbfabz.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی