تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 171032

قدردانی رامی حمد الله از اسماعیل هنیه به خاطر فراهم کردن شرایط سفر دولت وفاق ملی به باریکه غزه

نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین اعلام کرد: باریکه غزه شایسته هر گونه تلاش و خدمتی است و ما از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به آن دریغ نخواهیم کرد.
قدردانی رامی حمد الله از اسماعیل هنیه به خاطر فراهم کردن شرایط سفر دولت وفاق ملی به باریکه غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "رامی حمدالله " نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین جمعه شب طی تماسی تلفنی با اسماعیل هنیه نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از وی تقدیر و تشکر کرد.

"حمد الله" در این تماس تلفنی مراتب تشکر و قدردانی خود و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از هنیه به خاطر فراهم کردن شرایط سفر موفقیت آمیز دولت وفاق ملی به باریکه غزه را ابراز داشت.

حمد الله همچنین بر تلاش دولت خود برای اجرای تفاهمات صورت گرفته تاکید کرد و گفت: سعی داریم کمیته عالی برای پیگیری روند اجرای توافقات صورت گرفته تشکیل دهیم؛ باریکه غزه شایسته هرگونه تلاش و خدمتی است و ما از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به آن دریغ نخواهیم کرد.

شایان ذکر است: رامی حمد الله نخست وزیر و دیگر وزرای دولت وفاق ملی فلسطین صبح روز پنجشنبه برای اولین بار وارد باریکه غزه شده و ضمن بازدید از مناطق خسارت دیده از جنگ و دیدار با رهبران جنبش حماس و دیگر گروه های فلسطینی، نشست هیات دولت وفاق ملی به منظور بررسی اوضاع باریکه غزه را نیز در شهر غزه برگزار کردند.

جنبش حماس و وزارت کشور باریکه غزه نیز همکاری های لازم با این دولت به منظور انجام موفقیت آمیز سفر و برگزاری نشست هیات دولت در غزه را انجام دادند و اسماعیل هنیه نایب رئیس دفتر سیاسی حماس با برگزار ضیافت ناهار برای اعضای دولت وفاق ملی آمادگی خود و جنبش حماس برای کمک به پایان شکاف داخلی و فعالیت این دولت در غزه را نشان داد.
https://taghribnews.com/vdcbf8b85rhbzgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی