تاریخ انتشار۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 56164
شيخ محمد يزبك:

مقاومت خواهان وحدت ملی است

تنا بيروت
شیخ محمد یزبک تاکیدکرد: مقاومت خواهان وحدت ملی و همزیستی با جامعه ای متشکل از طوایف، افکار و مذاهب متعدد است.
مقاومت خواهان وحدت ملی است
به گزارش تقریب(تنا)،
"شیخ محمد یزبک" رئیس هیأت شرعی حزب الله لبنان در سخنانی تاکیدکرد: مقاومت خواهان وحدت ملی و همزیستی با همگان، به عنوان یک خانواده اجتماعی واحدی است که با تنوع طایفه ای، فکری و مذهبی مزین شده است.

 وی با اشاره به این مطلب که نیرنگ، بهتان و اتهام باطل برای ناپدید کردن حقیقت هیچ نفعی برای فتنه گران و طمع ورزانی که با آتش فتنه بازی می کنند به دنبال ندارد، تصریح کرد: امروز پرده ها فرو افتاده و حقیقت این افراد مشخص شده است.

وی همچنین با تاکید بر این که باید برای حکومتی گریست که همگان آن را امارتی دائمی برای خود می خواهند، ابراز امیدواری کرد: دولت جدید لبنان بتواند آمال و امیدهای ملت ما را که در وحدت و زندگی کریمانه و پیشرفته تجسم پیدا می کند، محقق سازد.

از سوی دیگر شیخ یزبک ورود سفرای بیگانه به ویژه سفرای آمریکا و فرانسه به شهر حماة در سوریه را با هدف برهم زدن گفت و گوی معترضان با دولت سوریه توصیف و تاکیدکرد: این سفر سفری توطئه گرانه بوده است تا سوریه را به آنچه می خواهند وادار کنند اما سوریه، مقاومت و همه آزادگان رویاروی این توطئه ها باقی خواهند ماند.

وی در پایان با تاکید بر این مطلب که ثروت های آبی و نفتی لبنان که دشمن اشغالگر به آنها تجاوز کرده، حق ملت لبنان است، گفت: ما به مطالبات خود از ثروت های نفتی داخل آب هایمان ادامه می دهیم تا به کوری چشم اسرائیل و حامیان آن به این ثروت ها دست یابیم و جز به همه آن راضی نمی شویم و دشمنان بدانند که مقاومت در کمین آنهاست.
https://taghribnews.com/vdcba8bs.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی