تاریخ انتشار۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 76234
امام جمعه موقت سنندج،

تبعیت از رهبری در بین همه مذاهب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخودار است

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و ویژگی های منحصربه فرد این نظام دینی در بین دیگر نظام های حکومتی دنیا، گفت: وجود رهبری در نظام اسلامی ایران عامل اصلی عزت و اقتدار کنونی آن بوده و تبعیت از رهبری در بین همه مذاهب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخودار است.
تبعیت از رهبری در بین همه مذاهب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخودار است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا امین راستی" ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی ایران پیشروترین نظام دنیا در راستای عمل به آموزه های دینی و الهی است و تنها نظامی است که با بهره مندی راهنمایی ها و درایت های عالمانه رهبری عادل و آگاه به سوی عزت و تعالی روزافزون گام برمی دارد. 

وی افزود: در منابع متعدداهل سنت به ضرورت وجود رهبر در جامعه اسلامی و اطاعت بی قید وشرط از رهبری تأکید شده است و هم اکنون که به فضل الهی دارای رهبری متدین و عالم و عادل هستیم باید با تمام توان از منویات ایشان اطاعت نماییم. 

امام جمعه موقت سنندج، تصریح کرد: در نظام اسلامی حضور مردم به عنوان مهمترین اصل برای انجام مسئولیت ها برای مدیران و مسئولان به حساب می آید و در صورت مشارکت و همدلی مردم می توان به اهداف و برنامه ریزی های متعدد جامه عمل پوشید. 

ماموستا راستی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در اسفندماه سال جاری مردم ولایت مدار کردستان دو انتخابات را پیش رو دارند که یکی از آن ها انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و دیگری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. 

وی ابراز امیدواری کرد که مردم مسلمان ایران به ویژه مردم ولایت مدار کردستان با مشارکت حداکثری خود در انتخابات بار دیگر همه نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب کرده و اتحاد و همبستگی دینی و ملی خویش را به رخ جهانیان بکشانند. 

ماموستا راستی خاطر نشان کرد: تعهد و تخصص دو ویژگی بارز برای انتخاب نمایندگان اصلح است و باید مردم به این امر توجه جدی داشته باشند و در انتخاب نمایندگان خویش به کار گیرند.
https://taghribnews.com/vdcba5bz.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی