تاریخ انتشار۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 49694
هلباوی:

جمهوري اسلامي ايران پيام رسان صلح و عدالت در جهان است

دبیر کل مصری انجمن وحدت اسلامی با بيان اين كه آمريكا فشارهاي زيادي را به ايران وارد مي كند تا مانع دستيابي اين كشور به اهداف خود در خصوص مبارزه با تروريسم باشد گفت : جمهوري اسلامي ايران با برگزاري اين كنفرانس توانسته پيام صلح و عدالت را به جهانيان برساند.
جمهوري اسلامي ايران پيام رسان صلح و عدالت در جهان است
به گزارش خبرنگار تقريب "تنا "، کمال هلباوی صبح امروز در کنفرانس بین المللی "ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه "که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه این کنفرانس می تواند نقش موثر و مفیدی را در مبارزه با تروریسم ایفا نماید، گفت: امروز شاهدهستيم که آمریکا در مبارزه با تروریسم شکست خورده است از این رو جنایت های زیادی را بوجود آورده است. 

وی افزود: آمریکا هیچ گاه به دنبال صلح جهانی نبوده و نخواهد بود زيراهمواره مقابل قطعنامه های شورای امنیت ایستاده ضمن آنکه از کشورهای پیشرفته حمایت می کند تا بتواند از این طریق در مقابله با صلح عادلانه واکنش نشان دهد. 

هلباوی با بیان اینکه جمهوري اسلامي ایران با برگزاری این کنفرانس توانسته است پیام رسان صلح و عدالت در جهان باشد، افزود: البته آمریکا فشارهای متعددی را به ایران وارد می کند تا ایران به اهداف خود در خصوص مبارزه با تروریسم دست نیابد.
وی تاکید کرد: آمریکا همواره به دنبال امنیت و منافع خود در جهان بوده و هیچ گاه در مقابل تروریسم نایستاده است، از این رو پایگاه های آمریکا در جهان روز به روز افزایش پیدا می‌کند به طوری که سربازان آمریکایی همواره خود را برای مبارزه و جنگ آماده کرده اند. 

این فعال صلح مصری اضافه کرد: آمریکا تمام تلاش خود را به کار بسته تا در کشورهایی که آرامش وجود ندارد ایفای نقش کند و از این طریق بتواند سیاست های خود را اجرایی نماید. 

دبیر کل انجمن وحدت اسلامی در ادامه سخنانش به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه پرداخت و خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز ملت های اسلامی به پا خاسته اند تا جغرافیای صوری را که در کشورهایشان ایجاد شده است از بین ببرند و اگر پیام مردم محقق شود صلح عادلانه بوجود می آید.
https://taghribnews.com/vdcba0ba.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی