تاریخ انتشار۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 155391

رژیم صهیونیستی باید حقوق مردم فلسطین را به رسمیت بشناسد

اتحادیه کارگری عرب از جوامع بین المللی درخواست کرد تا تمرکز خود را بر موضوع فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت عربی قرار دهند.
رژیم صهیونیستی باید حقوق مردم فلسطین را به رسمیت بشناسد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،اتحادیه بین المللی سندیکاهای کارگری عرب، روز شنبه در بیانیه ای به مناسب "روز زمین" در فلسطین، از جوامع بین المللی خواست تا ضمن محکوم کردن اقدامات ضد فلسطینی رژیم صهیونیستی، حقوق مردم فلسطین را به رسمیت بشناسد .

این اتحادیه در بیانیه خود از همه اتحادیه ها و احزاب دولتی و سازمانهای جامعه مدنی و احزاب سیاسی جهان درخواست کرد تا فشار بیشتری به رژیم صهیونیستی وارد کنند و دست این رژیم اشغالگر را از سرزمینهای اشغالی فلسطین، لبنان و سوریه کوتاه کنند و از تصویب هرگونه قانونی که به موجب آن به خود حق مالکیت در این سرزمینها را می دهند، مخالفت به عمل آورند.

اتحادیه کارگری عرب همچنین از مؤسسات و احزاب مذکور تقاضا کرد تا تمرکز خود را بر موضوع فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت عربی قرار دهند و تحولات جاری کشورهای عربی باعث فراموشی این قضیه و به حاشیه راندن آن نشود و بتوانندهمه زندانیان زندانهای رژیم صهیونیستی را به سرعت آزاد کنند.

این اتحادیه تأکید کرد: از کارگران و مردم فلسطین حمایت می کنیم تا بتوانند به خواسته های مورد نظر خود دست یابند و دولتی مستقل به پایتختی قدس داشته باشند.
https://taghribnews.com/vdcb9sb88rhbsfp.uiur.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی