تاریخ انتشار۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۶
کد مطلب : 165417

تماشاگران خشمگین اتریشی به بازیکنان تیم فوتبال رژیم صهیونیستی حمله کردند

معترضان به حملات بی امان صهیونیستها به نوار غزه در کشور اتریش با ورود به زمین فوتبال بین فرانسه و رژیم صهیونیستی، بازیکنان این رژیم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
تماشاگران خشمگین اتریشی به بازیکنان تیم فوتبال رژیم صهیونیستی حمله کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نفرت و کینه جهانی از رژیم صهیونیستی این بار به زمین فوتبال در اتریش کشیده شده و تماشاگران خشمگین از جنایات صهیونیستها علیه مردم بیگناه غزه در حین بازی فوتبال بین تیم این رژیم با تیم فرانسه، به میزبانی اتریش، یورش بردند.

حامیان مسئله فلسطین و معترضان به حملات بی امان صهیونیستها به نوار غزه در کشور اتریش به شکلی بسیار ناگهانی به زمین مسابقات دوستانه که بین تیم صهیونیستی حیفا و تیم فرانسه در حال برگزاری بود، حمله کردند.

جزئیات این حمله به این شکل بود که در حالیکه بازیکنان دو تیم فوتبال رژیم صهیونیستی و فرانسوی دقیقه ۸۶ بازی را می گذراندند و همه منتظر سوت پایان بازی بودند، ناگهان گروهی از تماشاگران که پرچم فلسطین به دست داشتند به داخل زمین بازی وارد شدند و بازکنان تیم صهیونیستی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در این حال برخی از بازیکنان از ترس مشت و لگدهای تماشاگران خشمگین به بیرون زمین فرار کردند و در پی آن پلیس اتریش برای پایان دادن به این درگیری ها وارد عمل شد.

شایان ذکر است که جنایات سی روزه صهیونیستها علیه مردم بیگناه نوار غزه نه تنها خشم و غضب کشورهای اسلامی بلکه نفرت جهانی را در پی داشته است به گونه ای که این روزها به جرات می توان گفت بیشتر ملل کشورهای جهان در محکومیت به این جنایات صهیونیستها دست به تظاهرات زده اند.
https://taghribnews.com/vdcb8sb8zrhb0ap.uiur.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی