تاریخ انتشار۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 176811
نخست وزیر سوریه در تهران

اگر حمایت های همه جانبه ایران نبود پیروزیهای کنونی به دست نمی آمد

معاون اول رئیس جمهور در دیدار نخست وزیر سوریه ، روابط تهران - دمشق را راهبردی و دارای تهدیدهای مشترک توصیف و بر حمایت قاطع دولت و ملت ایران از سوریه در برابر تروریست ها تاکید کرد.
اگر حمایت های همه جانبه ایران نبود پیروزیهای کنونی به دست نمی آمد
به گزارش خبر گزاری تقریب (تنا) اسحاق جهانگیری،معاون اول رئیس جمهور در دیدار نخست وزیر سوریه ، روابط تهران - دمشق را راهبردی و دارای تهدیدهای مشترک توصیف و بر حمایت قاطع دولت و ملت ایران از سوریه در برابر تروریست ها تاکید کرد.
آقای جهانگیری در این دیدار سوریه را خط مقدم مقاومت دربرابر دشمنان به ویژه صهیونیستها خواند و با محکوم کردن تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به برخی مناطق سوریه تصریح کرد: این اقدام نشانه آشکار و بدون تردید حمایت صهیونیست ها از تروریست هاست.

او با قدردانی از مقاومت مردم سوریه در برابر گروه های تروریستی افزود : امروز همه طرف های منطقه ای و بین المللی پذیرفته اند که سوریه در برابر تروریسم می جنگد.

معاون اول رئیس جمهور وضع کنونی را برای استفاده دولت سوریه از ظرفیت های داخلی به منظور توسعه و شکوفایی اقتصادی مناسب دانست و افزود: همکاری های ایران در زمینه اقتصادی و مشارکت در بازسازی سوریه ادامه خواهد داشت .

وائل الحلقی هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های بی دریغ ایران از دولت ومردم سوریه گفت : امروز مردم این کشور با اعتقاد محکم تری با مقاومت در برابر دشمنان اسلام بویژه صهیونیست ها، اهداف خود را پیگیری می کنند و اطمینان دارند که اگر حمایت های همه جانبه ایران نبود پیروزیهای کنونی به دست نمی آمد.

نخست وزیر سوریه نقش ایران را در تحکیم ثبات و امنیت منطقه و حتی فرامنطقه بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد : برای هماهنگی و تقویت همکاری میان دو کشور به تهران آمده است.
https://taghribnews.com/vdcb80b88rhbzwp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی