تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 54012

تجمع در مقابل سازمان کنفرانس اسلامی در رام الله

جمعی از جوانان فلسطینی با تجمع در مقابل سازمان کنفرانس اسلامی در رام الله خواستار آزادی اسرای فلسطینی، از زندان های اسرائیل شدند.
تجمع در مقابل سازمان کنفرانس اسلامی در رام الله
به گزارش تقریب(تنا)،
تعدادی از جوانان فلسطینی با تجمع در برابر ساختمان کنفرانس اسلامی در شهر "رام الله" واقع در کرانه باختری، بر خواسته خود مبنی بر اجرای قانون بین المللی احترام به حقوق اسرا تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که از سوی جمعیت مستقل جوانان، سازمان دهی شده بود با در دست داشتن پلاکارد هایی از سازمان ملل متحد خواستند به وظایف خود برای پایان دادن به جنایات صهیونیست ها دربرابر اسرای فلسطینی عمل کرده و یا ناتوانی خود را در این باره اعلام کند.

"صمود سعدات" یکی از فعالان شرکت کننده در این تجمع در این باره گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که سازمان کنفرانس اسلامی به مسئولیت خود در برابر مسئله اسرای فلسطینی و به ویژه بیماران آنها عمل کند.

وی همچنین تصریح کرد: تجمع کنندگان با ارسال پیام خود به سازمان ملل متحد، خواستار اجرای قوانین بین المللی در رابطه با مسئله فلسطین و همچنین حمایت از اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیل و حمایت از خانواده های آنها که به هنگام ملاقات مورد آزار قرار می گیرند، شده اند.

سعدات همچنین با انتقاد از موسسات رسمی و حقوقی فلسطین که نقش بسیار کمرنگی در ارتباط با اسرای فلسطینی بازی می کنند و تلاش های آنها در این باره هرگز با رنج هایی که هزاران فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی متحمل می شوند، برابری نمی کند گفت: هر یک از موسسات به طور جداگانه و بدون نگاه ملی و بدون یک استراتژی واحد در این باره فعالیت می کند.

گفتنی است: همزمان با این تحصن، چندین تجمع دیگر در مقابل ساختمان صلیب سرخ، ساختمان سازمان کنفرانس اسلامی در غزه و اقدامات مشابهی در فرانسه، رومانی، مصر و تونس برگزار شد.

https://taghribnews.com/vdcb5gbs.rhba8piuur.html
مرجع : الیوم السابع
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی