تاریخ انتشار۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 101327

كارگذاری دستگاه شنود در منازل بحرينی‌ها

تنا
عضو مرکز حقوق بشر بحرین از اهمیت ندادن مزدوران آل خلیفه به حقوق بشر و نصب دستگاه‌های شنود به هنگام هجوم به منازل خبرداد.
كارگذاری دستگاه شنود در منازل بحرينی‌ها
 "یوسف المحافظه" به دستگاه‌های شنود كه مزدوران رژیم آل خلیفه در منازل مردم هنگام حمله به آن كار می گذارند، اشاره و خاطرنشان كرد: دستگاه موسوم به دستگاه امنیت ملی از سال‌ها پیش تجهیزات شنود را در منازل مردم كار می‌گذارد و دوربین‌هائی را نیز در منازل مخالفانی مانند "محمد التاجر" كار گذاشته بود.

وی تصریح كرد: رژیم آل خلیفه هم اكنون نیز تجهیزات شنود را در منازل افراد تحت تعقیب كار می‌گذارد.

عضو مركز حقوق بشر بحرین در مصاحبه با شبكه العالم  گفت: رژیم بحرین حریم شخصی شهروندان را نقض و اموال آنان را غنیمت جنگی برای خود محسوب می‌كند.
المحافظه اظهار داشت: حقوق بشر در بحرین از زمانی طولانی تاكنون همواره نقض شده است.

وی افزود: قانون وضعیت فوق العاده نیز از سوی رژیم حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین، به شكل غیر رسمی اجرا می‌شود و اقدامات غیرقانونی مانند سركوب و شكنجه تظاهركنندگان ، ایجاد ایست‌های بازرسی، شنود غیرقانونی و حمله به منازل و سرقت وسایل مردم ادامه دارد.

عضو مركز حقوق بشربحرین گفت: رژیم آل خلیفه در زمان اجرای علنی قانون وضعیت فوق العاده نیز چنین اقدامات ضد بشری و ناقض حقوق ملت را انجام می داد، كه همچنان به صورت غیر علنی ادامه دارد.

المحافظه افزود: رژیم آل خلیفه از یك ماه پیش تاكنون هیچ مجوزی برای برگزاری تظاهرات صادر نكرده است و قرار بود كه تظاهراتی در منطقه المقشع برگزار شود ولی رژیم این تظاهرات را ممنوع كرده است و مردم را از حق آزادی بیان محروم می كند.

وی گفت: فرهنگ " فرار از مجازات " در بحرین حاكم است و مسئولانی مانند وزیر دادگستری و وزیر كشور كه در دوران اجرای علنی قانون وضعیت فوق العاده حقوق مردم را نقض می‌كردند و مرتكب جرایمی شده‌اند، هنوز متصدی سمت‌های خود هستند و محاكمه نمی‌شوند.

المحافظه افزود: آل خلیفه هنوز پزشكانی را كه از كار اخراج كرده به سركارهایشان برنگردانده است و بسیاری از پرستاران كه به علت مداوای تظاهركنندگان زندانی شده‌اند ، نیز هنوز آزاد نشده‌اند و تعداد زیادی از پزشكان نیز منتظر صدور حكم قضائی هستند.
https://taghribnews.com/vdcb58b8zrhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی