تاریخ انتشار۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 83064

انتشار كتاب " پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت"

كتاب "پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت" از سوی انتشارات سپیده‌باوران منتشر شد. این كتاب به تبیین معنای واژه وحدت و جلوه‌های آن در كلام و سیره پیشوایان دین می‌پردازد.
انتشار كتاب " پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت"
کتاب "پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت" در پی بیان این موضوع است كه مسأله وحدت، نه مسأله جهان امروز، بلکه دغدغه پیشوایان شیعه و ائمه اطهار(ع) و در راس همه آنان، امام علی‌(ع) بوده است.

در مقدمه كتاب آمده است: "این نوشته، نگاهی است تحقیقی به روایات و سیره عملی ائمه(ع) که در آن ابعاد مختلف نگرش آن بزرگواران را نسبت به موضوع وحدت اسلامی به رصد نشسته و مشخص می‌سازد که انسجام امت از دستورات و تکالیف عظیم شرعی است که اهل بیت(ع) در تبیین و ترویج آن بسیار کوشیده‌اند."

نویسنده پس از بیان کلیاتی درباره واژه وحدت و معنای آن، به انعکاس جلوه‌های وحدت در کلام و سیره پیشوایان پرداخته و تلاش كرده است تا حد امکان به سوالات و عکس‌العمل‌های افراطی برخی افراد در این باره پاسخ دهد.

کتاب "پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت" بیش از آن‌که نوشتاری خشک و تحقیقی باشد، سخنرانی‌ روان و همه‌فهمی است و به همین دلیل، خواندن آن را می‌توان به بسیاری از مسلمانان پرسشگر توصیه كرد؛ زیرا در بخش‌های مجزا و با استفاده از روایات معتبر و موثق، به بیان مصادیق وحدت در نمازگزاردن، حج، مراوده و معاشرت با اهل سنت، نهی از لعن و نفرین و تکفیر و مخاصمه پرداخته است.

کتاب "پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت" نوشته "مهدی مسایلی" با شمارگان ۲۲۰۰ نسخه و ۱۲۸ صفحه توسط انتشارات سپیده‌باوران منتشر شده است.
https://taghribnews.com/vdcaywna.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی