تاریخ انتشار۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : 82920
امام جماعت مسجد بلال اهل سنت سرخس:

بيداری اسلامی يعني تحقق آرمان های امام خمينی(ره)

امام جماعت مسجد بلال اهل سنت سرخس گفت: بیداری اسلامی یعنی به تحقق پیوستن آرمان ها و اهداف حضرت امام خمینمی(ره) در خصوص آزادگی دینی انسانی و توسعه دین اسلام که امروز در کشورهای خاورمیانه و دیگر نقاط جهان به وقوع پیوسته است.
بيداری اسلامی يعني تحقق آرمان های امام خمينی(ره)
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مولوی خدابخش رودین نژاد" امام جماعت مسجد بلال اهل سنت قوش عظیم سرخس(خراسان رضوی) در گفتگو با تقریب در تعریف واژه بیداری اسلامی اظهار داشت: بیداری اسلامی یک واژه است که مردم از ظلم و ستم تجاوزگران در تنگنا قرارگرفته و برای نجات خودشان از دست ظالمان و تجاوزگران دست به انقلاب زدند و از دست ظالمان نجات دادند. 

مولوی رودین نژاد تصریح کرد: ملت های بیداری اسلامی در تمامی انقلاب هایشان انقلاب ایران را الگو و نمونه برای خودشان قرار داده و این ملتها برای به هدف رساندن انقلاب هایشان راه خدا و اسلام را برگزیدند و به هدف اصلی شان که همان اسلام و زندگی واقعی اسلامی بود رسیدند. 

وی بیان داشت: علماء و روحانیون وظیفه دارند که مردم را از فتنه های شوم منافقین و صهیونیست و استکبار جهانی که هدفشان فقط از بین بردن انقلاب های مردم هست با خبر کنند تا آنها با تفرقه میان مذاهب سوء استفاده نکنند. 

وی اضافه کرد: روحانیون تشیع و اهل سنت باید همچنین مردم را به وحدت میان مذاهب اسلامی تشویق کنند و از تفرقه و کارهایی که باعث اختلاف میان مسلمانان می شود راهنمایی و ارشاد کنند. 

امام جماعت مسجد بلال اهل سنت سرخس افزود: امروز اتحاد و همبستگی تنها رموز موفقیت امت اسلامی در برابر ظالمان و مستکبران است که باید مسلمانان همواره به تکیه بر مشترکات دینی و الگو قراردادن رسول الله(ص) وحدت خود را گسترش بدهند.
https://taghribnews.com/vdcawona.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی