تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۶
کد مطلب : 171004

تاكید حزب الله بر همبستگی با فلسطینیان

تنا – بیروت
حزب الله لبنان از همه مسلمانان خواست تا با فلسطینیان در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی كنند.
تاكید حزب الله بر همبستگی با فلسطینیان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حزب الله در بیانیه ای با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، تعرض نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به قبله اول مسلمین جهان را در سایه سکوت جوامع عربی و بین المللی محکوم کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست روند تعرض به مقدسات فلسطینی ها را تشدید کرده اند و این اقدامات تحریک آمیز را با هدف یهودی سازی قدس شریف و از بین بردن هویت عربی - اسلامی انجام می دهند.

حزب الله لبنان تأکید کرد: ساکنان قدس شریف در برابر تلاش های صهیونیست ها برای تعرض به ساحت مسجدالاقصی ایستاده اند و مقتدرانه با اشغالگران صهیونیست که همواره درصدد سرکوب شهروندان فلسطین بوده اند، مقابله می کنند که در نتیجه حملات صهیونیست ها تاکنون، ده ها نفر از شهروندان فلسطینی زخمی شده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: درصورتیکه سکوت جوامع عربی و همدستی جامعه بین الملل نبود، صهیونسیت ها نمی توانستند این گونه اقدامات تروریستی را علیه شهروندان فلسطینی تکرار کنند.

حزب الله لبنان با محكوم كردن اقدامات صهیونیستها از امت عربی و اسلامی خواست با ملت فلسطین در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی كنند.
https://taghribnews.com/vdcaw6n6y49n0w1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی