تاریخ انتشار۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 160529
امام جمعه اهل سنت جرگلان:

مسلمانان با گسترش وحدت از دين مبين اسلام دفاع کنند

،خطيب جمعه اهل سنت جرگلان:وحدت گامي در جهت پيشرفت و سعادت دنيوي و اخروي مسلمين است و امروز مسلمانان بايد با گسترش وحدت از دين مبين اسلام دفاع بکنند.
مسلمانان با گسترش وحدت از دين مبين اسلام دفاع کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: صلح و دوستی مسلمانان ایران به برکت نگاه هوشمندانه امام راحل (ره) و درایت رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

آخوند صمدی تصریح کرد: همین نگاه برخاسته از دین اسلام است که دوستی و برادری بین اهل تسنن و تشیع را در شهرستان راز و جرگلان و خراسان شمالی مستحکم کرده و نباید اجازه داد بدخواهان در صف مسلمین رخنه کنند. 
وی افزود:یکی از اهداف مهم دشمنان از ایجاد تفرقه بین مسلمانان، دور کردن آنان از قرآن کریم و سنت پیامبر اسلام است که مسلمانان نیز باید هوشیار بوده و با حفظ و گسترش یکپارچگی در برابر ظالمان مقاومت کرده و اجازه ندهند به کیان امت اسلامی خدشه ای وارد شود. 
وی اضافه کرد: وحدت را خداوند به ما هدیه کرده است و هم اکنون باید برای نگهداری آن تلاش کنیم تا بدخواهان و دشمنان اسلام به فکر تفرقه افکنی نباشند. 

آخوند صمدی یکی از فرامین مهم الهی را عمل کردن به دستورات قرآن کریم، دانست وخاطرنشان کرد: قرآن کریم، بهترین گفتار است و تاکنون کسی نتوانسته است مانند قرآن را بیاورد، پس باید خداوند را به خاطر این نعمت شکر کرد و شکر آن تلاوت قرآن کریم است، زیرا باید از بهترین گفتار بهترین بهره را برد. 

امام جمعه جرگلان همچنین مردم را به انجام کارهای نیک و خداپسندانه دعوت کرد و اظهارداشت: تمامی مسلمانان وظیفه دارند با انجام کارهای نیک و عملی کردن دستورات خداوند در قرآن کریم، شکرگزار خداوند متعال، به خاطر فرو فرستادن نعمت های گسترده برای انسان ها باشند.

وی خواندن نماز، احترام به والدین، کمک به مستمندان، نیکی به یتیمان، امربه معروف و نهی از منکر را نمونه ای از کارهای نیک و خداپسندانه دانست که خداوند متعال در قرآن کریم به آنها اشاره کرده است.

https://taghribnews.com/vdcauwn6o49nim1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی