تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 170997
پس از اقامه نماز جمعه :

راهپیمایی ضد داعش در کردستان/کردستانی ‌ها خواستار حمایت جدی از مردم بی ‌دفاع کوبانی شدند

اقشار مختلف مردم کردستان پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان‌ ها جنایات گروه داعش و دیگر گروه‌های تکفیری در خاورمیانه و سکوت کشورهای اسلامی در این خصوص را محکوم کردند.
راهپیمایی ضد داعش در کردستان/کردستانی ‌ها خواستار حمایت جدی از مردم بی ‌دفاع کوبانی شدند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، نمازگزاران سنندجی همگام با دیگر هم استانی‌ های خویش پس از اقامه نماز جمعه این هفته به راهپیمایی علیه جنایات گروه داعش و حمایت های گسترده ترکیه، عربستان و سایر کشورهای عربی منطقه از این گروه های تندرو پرداختند. 

راهپیمایان سنندجی با به همراه داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته ‌هایی به زبان ‌های کردی، فارسی و انگلیسی خواستار حمایت جهانی از مردم بی‌ دفاع کوبانی شدند. 

سنندجی ها همچنین سکوت و حمایت همه جانبه عربستان و ترکیه از گروه تروریستی داعش را محکوم کردند. 

سنندجی ها در شعارهایی به زبان کردی نابودی گروهک داعش، عکس‌العمل کشورهای اسلامی منطقه به ویژه خروج کشور ترکیه از حالت انفعال در مرزهای کوبانی را خواستار شدند. 

مردم سنندج در شعارهایی به زبان کردی و با مضمون "کوبانی تنها نیست"، مرگ بر تروریست"، " مرگ بر داعش"، "عربستان و ترکیه خجالت بکشید"، " مردم ما بیدارند از ارتجاع بی‌زارند"، مرگ بر اسرائیل"، " نمی‌گذاریم کوبانی هم به شنگالی دیگر تبدیل شود" کردستان قربانی تروریست است" بر اتحاد همه مسلمانان در برابر این جنایت کاران تأکید کردند. 

در پایان این راهپیمایی نیز مردم کردستان بیانیه ‌ای را برای حمایت از مردم بی ‌دفاع کوبانی قرائت کردند و خواستار مقابله همه کشورها با داعش و کمک به مردم بی‌ دفاع کردستان سوریه و عراق شدند.
https://taghribnews.com/vdcaown6049n0o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی