تاریخ انتشار۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۸:۱۶
کد مطلب : 83299

برافراشتن پرچم "لااله الا الله، محمد رسول الله" در مرز فلسطین اشغالی

علمای شیعه و اهل تسنن لبنان، در مراسمی با برافراشتن پرچم "لااله الا الله، محمد رسول الله" در مرز فلسطین اشغالی بر وحدت مسلمانان تأكید كردند.
برافراشتن پرچم "لااله الا الله، محمد رسول الله" در مرز فلسطین اشغالی
به گزارش خبرگزاری تقریب، روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه، علمای مسلمان شیعه و سنی جنوب لبنان به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص)، پرچم "لااله الا الله، محمد رسول الله" را به نشانه وحدت مسلمانان، در جنوب لبنان و نزدیكی مرزهای فلسطین اشغالی برافراشتند.

سخنرانان شیعه و سنی در این مراسم، ضمن تبریك میلاد پیامبر اكرم(ص)، در مورد نیاز امت اسلامی به وحدت بازگشتن به منطق اتحاد سخن گفته و آن را بزرگترین سلاح در مقابل توطئه‌های دشمنان برشمردند.

شیخ "دیاب المهداوی" امام جماعت مسجد رسول الله در منطقه قاسمیه لبنان در سخنانی بر ضرورت وحدت میان مسمانان و مقابله با فتنه‌ تفرقه تأكید كرد.

شیخ "عبدالله الشریدی" نیز وحدت را راه رسیدن به قدس شریف عنوان کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم به وحدت دست یابیم، باید مسیر جهاد و مقاومت را طی كنیم.

اما شیخ "عادل التركی" رئیس جمعیت "الوحدة" لبنان در خصوص فتنه دشمنان عنوان كرد:دشمنان ما در جنگی كه با انها و همدستان آنان در پیش داریم ، شیعه و سنی را در یك خندق قرار خواهند داد،ولی ما  از فلسطین و بیت المقدس و مقدسات دفاع می‌كنیم و پیروز خواهیم شد.
در پایان، شیخ "مشتاق كریم" نیز گفت: پرچم رسول الله به زودی بر بالای گنبد مسجد الاقصی برافراشته خواهد شد و ما ان‌شاءالله بر دشمنان این امت پیروز خواهیم شد.
https://taghribnews.com/vdcaouna.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی