تاریخ انتشار۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 165290

برگزاری کنفرانس ادیان در عراق با هدف تحکیم وحدت مردم این کشور

کنفراس ادیان با حضور همه ادیان و طایفه های اسلامی و مسیحی و به همت صالح الحیدری، رییس اداره اوقاف شیعیان عراق21 مرداد ماه در عراق برگزار می گردد.
برگزاری کنفرانس ادیان در عراق با هدف تحکیم وحدت مردم این کشور
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، معاون رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق در دیدار با "شیخ خالد الملا" رئیس انجمن علمای اهل تسنن این کشور، جزئیات مربوط به برگزاری کنفرانس ادیان که قرار است در عراق برگزار شود را مورد بررسی قرار دادند.

"کریم الشذر" مدیر اطلاع رسانی دیوان اوقاف شیعیان عراق اعلام کرد: در این دیدار همچنین، دو طرف در مورد راههای گسترش همکاریهای دو جانبه و تحولات کنونی عراق به ویژه جنایتهای عناصر تکفیری داعش در استانهای نینوی، صلاح‌الدین و کرکوک و اخراج شهروندان شیعی و مسیحی از موصل و تخریب مراکز عبادی و مراقد و مقامات پیامبران، بحث و تبادل نظر کردند و بر ضرورت حمایت از نیروهای امنیتی عراق در جنگ با تکفیری‌های تروریست تأکید کردند.

کنفرانس ادیان قرار است با حضور علما و اندیشمندان ادیان و مذاهب اسلامی و مسیحی در عراق و با هدف بررسی حملات تروریست‌های تکفیری به عراق با همتو  نظارت سید صالح الحیدری، رئیس اداره اوقاف شیعیان این کشور برگزار شود.

از جمله اهداف برگزاری این کنفراس، تحکیم وحدت مردم عراق و زمینه ‌سازی برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی ادیان و تبیین چهره واقعی دین مبین اسلامی به عنوان دین صلح و محبت به جهانیان از اعلام شده است.
https://taghribnews.com/vdcaomn6w49niu1.k5k4.html
مرجع : وکالة نون الخبریة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی