تاریخ انتشار۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱:۵۳
کد مطلب : 49729
آیت الله نوری همدانی خواستار شد:

ناتوی نظامی مسلمین تشکیل گردد

آیت الله نوری همدانی، شنبه، در دیدار با اعضای کاروان دریایی حمایت از مردم بحرین و ستاد مردمی حمایت از نهضت بیداری اسلامی اظهار داشت: هر انسانی خواب و بیداری حیات و مرگ دارد. ملت‌ها نیز همچون انسان دچار خواب و بیداری، مرض و صحت می‌شوند که امروز ما شاهد بیداری ملت‌های مسلمانیم.
ناتوی نظامی مسلمین تشکیل گردد
خبرگزاری تقریب (تنا):

این مرجع تقلید با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: سال‌ها بود که این ملت‌ها دچار غفلت بوده و استبدادهای داخلی و خارجی با ترفندهای مختلف، آنها را در خواب نگه داشته بودند و دیکتاتورها آنها را تحقیر و ذلیل کرده بودند.

وی ادامه داد: سال‌ها مستکبرین، مسلمانان را با ترفندهای مختلف، از جمله مسائلی مثل حقوق بشر و ...، در غفلت نگه داشته و بر آنها حکومت می‌کردند تا این که عالمی مخلص و حماسه آفرین به نام امام خمینی‌(ره) علیه این حکومت‌های ظالم قیام کرد. 

نوری همدانی گفت: امام خمینی‌(ره) در مسیر آیات و روایات گام برداشت. قرآن همواره از این که انسان تحت سیطره ظلم و ستم باشد نهی کرده است و امروز نیز طبق این روایات هر کس از مسلمین با آمریکا، اتحادیه اروپا و رژیم صهیونیستی دوستی داشته باشد از مسلمانان نیست.

وی افزود: مسلمانان باید به جریانات اطراف خود آگاه و حساس بوده و هر کس نسبت به اتفاقات مسلمین و جریاناتی که بر آنها می‌گذرد بی تفاوت باشد مسلمان نیست.

این استاد حوزه علمیه قم در فراز دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز جای تاسف است که مسلمانان با جمعیتی بیش از یک میلیارد برای خود یک دادگاه ندارند به طوری که مردم مظلوم بحرین برای دفاع از خود و شکایت از ظلم مجبورند به دادگاه لاهه شکایت نمایند و چنین دادگاهی نیز در نهایت رای به نفع آل خلیفه صادر نماید!

وی خواستار تشیکل ناتوی نظامی توسط مسلمین گردیده و ادامه داد: چرا نباید امروز مسلمانان با جمعیت گسترده خود یک قدرت قوی و منسجم و ناتوی نظامی داشته باشند . 

آیت الله نوری همدانی در فرازهای پایانی سخنان خود انقلاب های اخیر را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانسته و تاکید کرد که مستکبرین جهان تماما از تشکیل انقلاب‌های مشابه ایران هراس دارند.
https://taghribnews.com/vdcao0ny.49nou15kk4.html
مرجع : خبرگزاری ها
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی